Google Translate

luni, 1 noiembrie 2010

Un nou capitol, in viata comunitatii noastre, de prieteni virtuali

Vom merge mai departe!

Au trecut cateva luni, precum clipele!
Ne-am intalnit pe acest blog, am discutat, ne-am imprietenit!
Avea dreptate un comentator: acest blog, nu poate muri repede, asa cum probabil si-ar fi dorit unii, la prima lui mare incercare: alungarea de acasa, trimiterea in neantul netului!

In putina vreme, ati avut grija sa se afle noua adresa! Ati postat-o pe la prieteni si neprieteni! Multi au venit repede, cu placere si bucurie la noua adresa! Altii, au venit sa ne injure! Nu au fost probleme! Asa este si viata! Cu Lumini si Umbre!

Ieri, am pus punct, aventurii mele ca sindicalist, intr-o structura in care am intrat plin de entuziasm si mari sperante! Am iesit, plin de amar!

Azi, celor care doresc, le PROPUN sa ramanem in continuare AICI, in mica noastra comunitate virtuala, unde vom stii unii de altii, vom discuta ce ne doare, vom afla unul de la altul noutati, ce se mai intampla cu noi, fostii militari! Voi administra si modera cu interes, pasiune si responsabilitate aceste pagini, in masura in care acest proiect se DORESTE a fi continuat! Functie de problemele care vor fi, la ordinea zilei, vom cauta impreuna si eventuale posibile solutii de rezolvare! Nu intotdeauna, forta bruta, este si eficienta! O alta VARIANTA mai buna, nu vad! Astept cu interes, comentariile voastre! Admin, V.Burcu

19 comentarii:

  1. Romania megalitica ar fi un titlu de blog bun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sa zic este un titlu de blog bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. DA, Romania megalitica este si va ramane asa cum apare acum!
    Un proiect de CERCETARE, a numeroase artefacte nepretuite, de pe intreg teritoriul tarii, multe puse deja in pericol fie de INDIFERENTA CARE UCIDE, fie de LACOMIA unor indivizi, din arcul PUTERII centrale sau locale! Va invit cu mare dragoste, sa participati si voi, la acest proiect! Am vazut ca prezinta interes tot mai mare, inclusiv pentru romanii nostrii de prin multe colturi ale lumii, sau nu numai romani! Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  4. NICU ARDEAL. D,le burcu,camarade! Cred ca m-ai inteles gresit. Acum,cand de aprox. o ora inca DOI CAMARAZI S-AU RIDICAT LA CER,dupa ce s-au prabusit la 3 Km de casa mea ,imi VIN TOTI DRACII si URLETUL DE DURERE NU SE POT TRANSPUNE IN CUVINTE,mai ales ca-i stiam pe cei doi piloti. Revenind la oile noastre;SPUN RASPICAT,nu-l idolatrizez pe Dogaru. I-am spus cand a fost la Cluj ca greseste mult. Exprimarea sa lasa de dorit. Ar fi de preferat sa iasa pe sticla COLEGII CARE POT SA FIE SINTETIZATI IN CUVINTE SI MAI ALES MASAJ. E drept ,cum v-au ascultat pe voi,asa ne-au ascultat silpenoi. Dar,spuneam mai saptamanile trecute,ca nu trebuie sa ne mai balacarim pe bloguri. IN SAPTAMANA SATA ,toti sefii de filiale uschiala la Bucuresti. Sa se inchida in sediu;sa se injure; sa se spuna lucrurilwe pe fata;sa se bata daca este nevoie; sa-l deea jos pe Dogaru dca e nevoie DAR SINDICATUL TREBUIE SA RAMANA. NU trebuie sa aplicam politica PSD; dac "mosul' a fost cel care a pus partidul pe roate,asta nu INSEAMNA CA TREBUIE SA-L CONDUCA PANA LA MOARTE. apreciem ceea ce au facut bun conducerea ,dar nu PUTEM SA INCHIDEM OCHII LA ILEGALITATI. Revin si spun ,EU SUNT MAI PACIFIST si am cautat sa nu le dam apa la moara la toti oamenii lui Oprea. Si asa incearca sa na caute si in c...r. Bine ar fi sa nu ne gaseasca. In rest,salutarile mele SI TINE-TI STEAGURILE SUS. Poate daca va interesati o sa va spuna NEACSU cate ceva dspre mine. SPER SA PUTEM LUPTA ALATURI CU ADEVARAT. Azi in ARDEAL se serbeaza "LUMINATIA" Toata lumea merge cu crizanteme si lumanari la cimitir. Ocazia este una SI DE IMPACARE. Sa ne impacam cu totii si SA APELA LA CEEA CE NU AVEM 'UNITATEA"

    RăspundețiȘtergere
  5. @ADMIN-sincer nu sunt prea surprins de ceea ce se intampla.am luat multe injuraturi,dar ca unul din afara sindicatului mi-am permis sa spun una.. alta.se pare ca asta e -am avut dreptate.tare asi vrea sa vad replica celor care ziceau ca vezi doamne bag batul printre gard .D.Burcu ideea de a ramane impreuna e buna si va avea succes.Problema este ca dvs. aveti o datorie catre colegii(DIN MAI SI MApN)care sub o forma sau alta v-au urmat sfaturile,au avut incredere in dvs. Daca stiti mai multe deschideti-le ochi sa nu dea in groapa. nu considerati problema cu sindicatul incheiata.Eu mi-am permis sa fac aprecieri pt. simplu motiv ca vorbeau si in numele meu ,fara sa ma intrebe.dvs. aveti mai multe de rezolvat.In rest Mult succes!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nicule , ti-am raspuns pe blogul meu . Stiu ca gandim la fel, singura diferenta e de temperament .
    DUMNEZEU SA-I ODIHNEASCA PE CEI DOI COLEGI AI NOSTRI . Si sa-i fereasca pe cei ce printr-o conducere inconstienta si irationala duc la asemena tragedii .Dar sa nu uitam un lucru, Noi, acesti sindicalisti nu putem lupta impotriva acestor guvernanti iresponsabili , avand o conducere sindicala care seamana din ce in ce mai mult cu cea a tarii . Domnul Rinciog a sintetizat principiul acestei conduceri sindicale , pararea lor despre noi " la asa presedinte de tara , asa presedinte de sindicat " Sau cu alte cuvinte , daca il acceptam pe Basescu, trebuie sa il acceptam si pe Dogaru . Eu am sa inversez ordinea Nicule si am sa spun ca daca il acceptam pe Dogaru, va trebui sa il acceptam si pe Basescu si atunci, pentru ce mai demonstram ? De ce ne mai plangem ? Impotriva cui ne revoltam ? Ne luptam pentru principii sau doar pentru bani ? Bine dar banii ni i-a luat si Basescu si ni-i ia si domnul Dogaru si ii cheltuie pe GPS-uri, telefoane mobile , genti de lap-top-uri personale , reparatii auto, antiradare , camera video etc .
    Ce facem , continuam asa ?
    Ai vazut ce spunea colegul de la Buzau ? cate propuneri si sugestii a trimis si a fost lasat cu ochii in soare ? In ce sedinta s-au discutat , ce raspuns s-a dat ? NIMIC . Asa raspunde comitetul Director , cu indiferenta . Ca si Basescu . Acuma isi refac si semneaza in draci la procese verbale .
    CE NE FACEM VERE ? O lasam sa mearga asa mai departe ?

    RăspundețiȘtergere
  7. @NICU ARDEAL, ai adus vesti triste! Inca o tragedie!
    Dumnezeu sa-i odihneasca in pace, pe cei doi piloti!
    Acum ... desi cu tine am facut demult pace, as vrea
    sa stii inca ceva:
    1. plata unor oameni care lucreza dedicat
    ore in sir pentru alti oameni, a fost si propunerea mea, cu
    luni in urma! Este aici, pe blog, inaintea unui COMUNICAT in
    care eram infierat cu manie proletara, si unde se AFIRMA
    RASPICAT ca nimeni, niciodata, nu va fi platit din banii oamenilor!
    2. am cheltuit numai cu telefoanele - pot demonstra cu facturi - din bugetul fff mic al familiei, peste 15 milioane lei,(fara sa cer nimanui decontarile), sa incerc sa adun oamenii, sa-i lamuresc sa se inscrie, sa strang amarata de cotizatie, etc. Multi se uitau circumspect, li se parea o suma uriasa, nu intelegeau de ce trebuie platita pe tot anul in avans etc.etc. etc. OK. Asa a fost! Dar ... ce am aflat ulterior, care este adevarul, realitatea si ce mi s-a dat sa patesc si personal ... De aceea, am incheiat acest capitol! Vorba unuia, prefer sa fiu sarac, dar CURAT si sanatos!
    3. poate acum, dupa ce au scapat de "cosmarul destabilizator" Burcu, aceasta structura isi va gasi fagasul cel bun, vor ajunge membrii care o compun, acolo unde si eu am visat! Zilele acestea, pe masura ce devoalam cu probe anumite fapte, se parea ca unii, pe mine ma GASISERA "vinovatul de serviciu", Acarul Paun! Aiurea ... Inmarmuriti, nu stiau saracii, pe cine sa-si verse focul! Acum ... va fi liniste! Deplina! Asa trebuie sa cred, sa sper! Personal, nu voi raspunde decat unor eventuale comentarii. Dar si aici, v-as ruga sa nu fiu provocat! Voi, treaba voastra! Sunteti LIBERI sa discutati tot ce va doare! Eu insa, cel facut in toate felurile, batandu-se seaua, vorba romanului, va trebui sa ma ABTIN! Nu doresc sa se spuna vreodata, ca din cauza mea ... etc. etc. etc. Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  8. @cezar, te salut si iti multumesc!
    Am spus-o mai demult: esti un om bun,
    dar ciuruit ca noi toti, de necazuri!
    Colegii, nu au fost interesati sa afle adevarul!
    In numele UNITATII, mi s-a cerut sa tac, sa-mi vad de treaba!
    Vocea lor am ascultat-o, nu amenintarilor unor neica nimeni!
    Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  9. Dumnezeu sa-i odihneasca in pace !

    Restul sunt vorbe.Si daca am levita,si tot ar fi accidente !
    Asta nu inseamna ca trebuie sa ne pregatim pe F-104, pentru ca alea nu-s MiG-uri! Azi am auzit cu urechile mele (personale),la tv.,dela un fost, ca pilotii au cerut F-16 s.h.!Cu motoare, sau fara?

    RăspundețiȘtergere
  10. Burcule , stii ce ti se potriveste tie ? IMNUL LUI LIVERPOOL . ASCULTA-L SI PUNE-L PE BLOG . Sa fie aici si sa il ascultam ori de cate ori duhul lui Rinciog bantuie printre comentatori .

    RăspundețiȘtergere
  11. Dumnezeu să-i odihnească !

    Rugă pentru piloţi

    Ascunde, Doamne, norii necredinţei
    Din cerul Tău brăzdat de ne-nţeles,
    Aprinde, Doamne, Tu, lumina stinsă
    De îndurări ce plâng în Univers.

    Închide Tu toţii demonii în slavă
    Şi luminează crudul infinit,
    Pătrunde Tu vecia întristării
    Şi dă-le lor altarul de argint!

    Coboară, Doamne, Tu pe crucea vieţii
    Şi urca-I doar pe Ei în veşnicii!
    Să poată-atinge neatinsul lumii
    Să stingă-n suflete adânci făclii

    Înalţă Tu altare de vapaie
    Acelor îngeri ce ni i-ai răpit!
    Aprinde tu lumina veşniciei
    Pentru cei ce la Tine s-au suit!

    Un film superb postat pe pagina sa de youtube de Cp.cdor Laurenţiu-Nicolae Chiriţă.
    http://www.youtube.com/user/kiruroaf

    RăspundețiȘtergere
  12. COJOCARU RADU, CAMPIA TURZII:
    Nu cred ca exista oameni de neinlocuit. Nici d-l Dogaru si ceilati din CD nu sunt de neinlocuit. Dar NU ACUM era necesar acest scandal. Mai sunt 2 luni pana 31 dec 2010, termenul limita de depunere a cererilor de recalculare. Toti cei ce nu si-au depus cererile de recalculare, n-au facut-o fiindca aveau incredere in Sindicat. Sinteti siguri, domnilor care ati declansat ACUM acest scandal si pe care va ardea asa de tare buza incat nu mai puteati astepta 2 luni, sunteti siguri-zic- ca nu vor fi multi dezamagiti si descurajati si nu se vor indrepata cu capul plecat spre Comisariatele Militare pentru a depune blestemata aia de cerere, deoarece nu mai au SPERANTA SI INCREDERE?
    Puteati sa aveti toata dreptatea din lume, d-lor Burcu, Neacsu si care-o-ti mai fi (si poate ca aveti), insa momentul pe care l-ati ales pentru a declansa acest scandal ma face sa ma gandesc la doua variante :
    1. Nu v-a pasat deloc despre efectul pe care-l va avea actiunea dvs. asupra moralului oamenilor din Sindicat, deci inseamna ca nu sunteti cu nimic mai buni decat cei pe care-i blamati
    2. A fost o actiune foarte bine gandita de catre cei ce va dirijeaza pentru a dinamita moralul celor care inca nu si-au depus cererile de recalculare, sperand ca vor lupta grupati in formatie unita. In acest caz, toata stima, la unii chiar a tinut manevra. Si spun asta fiindca am avut azi ocazia sa vad in mod nemijlocit efectul demersurilor dvs.”justitiare”.
    Daca erati de buna credinta si va respectati colegii precum si telurile acestui sindicat, ati fi strans din dinti si din pumni, v-ati fi muscat buzele ca sa taceti inca 2 luni, si apoi, dupa Anul Nou, ati fi facut cum va era pofta. Dar ori nu v-a pasat de ceilalti, ori asa era scenariul in care si dvs. erati cuprinsi.
    Oricum, cu tristete va anunt ( tristetea e a mea, la dvs. nu stiu ce va fi), ca azi Sindicatul a pierdut 2 potentiali membri , care m-au mai luat si la misto, dupa ce acum cateva zile ma ascultau tot mai intereasati.
    Bine-ar fi sa gresesc, dar cred ca...ne-ati cam ciuruit!
    Dumnezeu sa-i ierte si sa-i odihneasca pe Kiru si pe Sorin, si sa ne ierte si pe noi.

    RăspundețiȘtergere
  13. @COJOCARU RADU, CAMPIA TURZII,
    Ma dezamagesti cumplit!
    Onoarea, Demnitatea si Legalitatea la dumneata este
    altfel vazuta decat la mine!
    Pentru un pumn de creitari, eu in fata constiintei mele,
    nu ma pot prezenta cu ideea ca as fi un infractor!
    Dar ... pregatirea dumitale juridica lasa de dorit!
    Nu ai auzit de notiuni elementare: complicitate, favorizarea infractorului etc.etc.
    Mult mai grav era ca dupa 2 - 3 luni de aiureli "in asteptare", sa vin in fata catorva mii de oameni si sa le spun: pai stiti .... eu stiam de cateva luni ... ca banii vostri pentru avocati... s-au dus dracului pe apa sambetei!
    Iar aiureala asta.... cu asteptarea, cu nedepunerea cererilor, este O CATASTRFA pentru o mare parte dintre fostii militari! Dumneata nu ai inteles nimic din TEXTUL de lege! Nu ai inteles ca nu conteaza daca refuzi depunerea! Pensiile vor fi recalculate prin efectul legii, iar multi, foarte multi vor pierde atunci!
    Si inca ceva: de unde bani pt avocati, procese cand ei s-au dus dracului pe alte cheltuieli, ca asa au vrut muschii unora?
    Si ultima problema: DOMNULE, pe mine nu ma plateste nimeni! Eu sunt si raman un OM corect, cu capul pe umeri! Un om care nu pot minti de dragul nimanui, cu atat mai mult de dragul matrapalzacurilor unora!
    De ce crezi ca EU, NOI, cei de pe acest BLOG suntem de vina?
    Am praduit noi BANII oamenilor? Nu intelegi ca acest sindicat, cu nu stiu cate conturi, prin nu stiu cate banci, a ramas fara bani?
    Dumneata nu ai vazut ce spun DOI VICEPRESEDINTI ai DD SCMD?
    Dumnetata te arunci in acuzatii la adresa mea, dar refuzi sa citesti ce spun acesti, sa vezi DOCUMENTE care sustin fraudarea banilor!
    Atunci... pacat! Pacat de noi toti! Daca vei continua sa ma / sa ne ACUZI tot pe noi, chiar dezamagirea este cumplita! Poate chiar imi vei cere sa aduc EU de acasa, peste 3(trei) miliarde lei, cheltuite ... pe langa, in afara avocatilor, proceselor!
    Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  14. Domnule Cojocaru, ti-am raspuns la acest mesaj pe pagina economica .
    Aici mai fac o completare . Daca dumneata sustii ca trebuia sa punem batista pe tambal , inca doua luni, de dragul sindicatului , atunci trebuie sa ii dai dreptate lui Basescu si boc care iti cer sa mai strangi din buci inca cativa ani, de dragul tarii . Si atunci, te intreb eu, la ce te mai zbati pentru pensie , la ce mai faci demostratii d eprotest, la ce ai iesit pe 25 Octombrie? De ce nu ai stat acasa ? Ai fost platit de agenturili straine sa faci rau tarii ? Pai eu draga domnule " sa zicem" ca am facut rau sindicatului, dar dumneata faci rau tarii .
    Daca in mintea dumitale ar fi un pic de logica , mi-ai da dreptate . si atunci te intreb eu, ce facem ? punem amandoi batista pe tambal ? eu pe sindicat si tu pe pensie si modul dezastruos in care ne conduc guvernantii ? Uite eu mai astpt 2 luni, dumneata mai astepti 4 ani ? Nu cred ca ti-ar conveni . Nici mie . Nu e nici o diferemnta intre situatiile expuse mai sus , decat de anvergura , in rest .. intra pe
    http://neacsum.blogspot.com/ si vezi simiitudinile . Si daca gresec cu ceva , spune-mi te rog .
    Cu prietenie

    RăspundețiȘtergere
  15. @radu_cojex,
    Daca un infractor in ale netului,
    care muta cu "manuta" oamenii de pe o pagina pe alta, si
    care azi a postat sub diverse pseudonime tot felul de mizerii,
    s-a folosit de "faptul ca te cunoaste", cu nume si prenume,
    iar din ANONIMAT a postat mizeria la care am raspuns mai sus,
    te ROG sa intervii imediat, pentru a clarifica situatia!
    Eu "anonimului" i-am raspuns, nu tie, care mi-ai facut o buna impresie! Te salut, si te astept cu LAMURIRI!
    Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce face duhul bland, ia nume de imprumut ?

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu s-a folosit nimeni de numele meu. Dar inchipuiti-va cum m-am simtit cand l-am auzit pe un prieten de-o viata, aflat chiar in stafful unei filiale SCMD din tara, care mi-a scris pe mess „ Radule, mi-e sila de balacareala din SCMD, s-ar putea sa nu rezulte pana la urma decat un fas din viitoarea noastra mare lupta in justitie, ca noi romanii cand dam de ceva bani si de un pic de putere ori devenim hoti ori devenim dusmani, eu ma duc sa depun cererea de recalculare, nu zic la nimeni, si pe la sfarsitul lui decembrie m-oi hotari daca ma duc s-o retrag sau o voi lasa-o sa-si urmeze cursul. Caci decat sa ma trezesc si cu pensia injumatatita iar in loc de actiuni serioase in justitie doar scandaluri, acuzatii si demisii, mai bine raman cu pesia pe trei sferturi. Poate ca atata putem, deci atata meritam. ”
    Iar eu am o idee fixa si stinghera:
    Orice actiune (oricat ar fi de nobila) care duce la aparitia unei noi cereri de recalculare la CMJ-uri, este o GRESEALA, o diminuare a sanselor noastre de reusita in justie. Raman la parerea ca v-ati grabit. Puteati astepta pana se incheia perioada de depunere a cererilor, timp in care va puteati pregati temeinic „armamentul” si apoi declansati lovitura. Si daca n-ar fi fost la vedere, sa se bucure dusmanii si sa se descurajeze membrii, ar fi fost si mai bine.
    Iar cei din conducere daca erau curati rezistau, daca nu, nu.
    Si chiar daca simteati ca nu mai puteati sa suportati , nu exista oare posibilitatea sa purtati acest razboi in privat? Va spun cu mana pe inima, sperantele a mii de oameni se indreapta spre acest sidicat. Inutil sa va mai spun ca si foarte multi activi se uita cu nadejde spre el. Sperante si nadejdi care s-au risipit la unii. Va mai aduceti aminte filmul acela al lui Sergiu Nicolaescu , Nemuritorii” parca, unde capitanul lui Mihai Viteazul isi motiveaza grupul de osteni pe care il conducea, sa faca minuni de vitejie, folosindu-se de lada aceea in care ( spunea el) se afla o avere pe care trebuiau s-o duca in Tara Romanesca? La final vedem ca de fapt in acea lada erau doar pietre. Dar stratagema a tinut si luptatorii s-au comportat admirabil. Fiindca SPERAU.
    E adevarat , habar n-am de justitie, dar bunul simt imi spune ca odata ce solicit eu cu mana mea, in scris, sa mi se fure niste bani din buzunar, nu cred ca ma mai ia nimeni in serios atunci cand voi reclama ca mi s-au furat acesti bani.

    RăspundețiȘtergere
  18. Raducojex,
    Dumneata ai impresia ca nu s-am incercat si altfel ? Personal am fost la bucuresti am discutat cu Rinciog si cu Stefan . Atat am gasit acolo. Rezulttaul . ZERO . Mai multi sefi de filiala au trimis propuneri la CD si au semnalat fie prin mail fie prin telefon , fie prin comunicate pe pagina interna toate aceste aspecte , unele inca de acum 11 luni . Rezultatul ZERO . Iti dau exemplul BACAU , SLATINA , SIBIU, CRAIOVA , SATU MARE si mai sunt si altele .Ba mai mult , domnul Dogaru nici nu mai raspunde la telefon sefilor de filiala care ridica probleme si se plang de lipsa de cooperare . Toti cei care caraie vocifereaza , cer, ridica pretentii, sunt taxati drept platiti de portocalii, tradatori, infiltraci, fideli lui Oprea , CI-sti, etc . Exemple , eu , demisionarii de la sectorul 5 , Ana Winzer, Monac , Burcu, Stramb .
    Iar dumneata spui ca trebuia sa mai asteptam .Cat si pentru ce ? Pentru binele sindicalistilor ? Disparitia unui buget de 4 miliarde ti se pare a fi in folosul sindicalistilor ? Izolarea si lipsa de comunicare sunt spre binele sindicalistilor ? MIE IMI E TEAMA CA E PREA ARZIU . TREBUIA FACUTA CURATENIE MAI D EMULT, DAR CA SI DUMNEATA , EU AM CREZUT CA POATE MI SE PARE MIE SI POATE SE INDREAPTA CEVA . DACA AM FI LUAT MASURI MAI DE MULT , ACUMA AM FI AVUT ALT BILANT SI DE ACTIVITATE SI FINANCIAR SI SI JUDICIAR . Doamna Garz fosta colega de gradinita a domnului Pricina , a reusit sa se faca de ras pierzand un proces pe care un student de anul 2 de facultate nu il pierdea . Si atunci ce sa mai asteptam ? Invierea de paste ?Sau sa se inmulteasca gasca de profitori din fruntea SCMD si sa fie dati afara toti cei care nu sunt de acord sa le gireze aberatiile si proasta gestiune , facuta arbitrar, discretionar , pe interese si clici .ASTA DORITI DOMNULE COJOCARU ? EU M-AM SATURAT . SA PLECE !

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri