Google Translate

miercuri, 30 mai 2012

Dogaru SCMD, subiect de telenovela… Sper că nu a mai apărut nimic nou în timp ce scriam eu acest articol. Vă rog eu domnule Dogaru, mai lasaţi-mă să respir. Si totusi, au aparut...


Ultimele zile au devenit neîncăpătoare. Voiam să fac un material despre ultima găselniţă a conducerii, când apare activitatea de la Sectorul 6. Am vrut să scriu despre sedinţa din sectorul 6, deschid blogul şi dau peste zvonuri prezidenţiale, o nouă porcărie marca echipa de zgomote. Vreau să scriu despre ea, sună telefonul şi dau de altele. Eu nu mai ştiu ce să fac, îmi e teamă să mă apuc de scris, că dau de alta.

Să le iau pe rând:
1. Ultima găselniţă a conducerii sindicatului, până ieri, era apelul domnului Dogaru la întâlnire pe data de 10, ziua votului. Trecând peste faptul că are şanse minime să i se aprobe manifestaţia tocmai în ziua votului pe motiv că este o acţiune politică, o propagandă mascată, fapt ce este interzis în ziua votului, sau pe motiv că sunt probleme de securitate a secţiilor de votare şi nu sunt suficiente forţe de ordine pentru manifestaţia pe care domnul Dogaru o va aproxima din nou în stilu-i pompos la 10000 de participanţi, această demonstraţie este cea mai mare prostie pe care am auzit-o vreodată în condiţiile în care credeam că le-am văzut pe toate din partea CD.

Această acţiune nu se justifică prin nimic. În repetate rânduri membrii actualului guvern au declarat că sunt de partea sindicaliştilor, în 3-4 rânduri ministrul apărării a declarat chiar şi problemele pe care le întâmpină în punerea în aplicare a modificărilor de revenire la pensiile din 2010 şi o nouă lege a pensiilor sau modificarea ei şi a anunţat chiar şi un program etapizat care începe cu renunţarea la procesul de recuperare a banilor pe 2011 printr-o OUG, URMÂND CA ÎN MOMENTUL GĂSIRII FONDURILOR SĂ SE REVINĂ LA PENSIILE DIN 2010 PENTRU CEI CĂRORA LE-A SCĂZUT PRIN REVIZUIRE.

Toată lumea a înţeles asta, toată lumea înţelege acest lucru, toată lumea acceptă o situaţie care la acest moment este fără ieşire, numai domnul Dogaru nu vrea, el vrea ACUM TOT şi amnistie pentru datoria din 2011, şi ADUCEREA ACUM a pensiilor la nivelul celor din 2010 pentru cei cărora le-a scăzut prin revizuire şi probabil vrea şi diferenţa de bani pe lunile scurse până în prezent TOT ACUM, PÂNĂ PE 10 IUNIE , altfel …
face ce a făcut tata.

 Să fiu iertat dar o astfel de atitudine dovedeşte ori o neînţelegere a situaţiei, ori rea-voinţă, ori un joc deosebit de … mârşav prin care se doreşte decredibilizarea actualului guvern care până la ora asta s-a arătat dispus să redea militarilor nu numai pensiile pierdute ci şi demnitatea. Apelul, sau mai bine zis şantajul pe care îl propune domnul Dogaru pe pagina SCMD prin care dă ultimatumuri pretextând grija faţă de sindicalişti şi instigând la proteste împotriva unui ministru sau a unui guvern care până la această dată şi-a declarat în mod clar sprijinul faţă de drepturile noastre, este nu numai o prostie
este un act IRESPONSABIL ŞI TOTAL ÎN DEZINTERESUL SINDICALIŞTUILOR.

Spun asta pentru că prin acest protest vom reuşi să ne ridicăm în cap întreaga societate, care va spune : „dar ăştia sunt nesimţiţi rău. Nu le ajunge că nu mai dau înapoi diferenţele pe 2011, nu le ajunge că începând cu 2013 vor fi toţi cu cele mai mari pensii pe care le-au avut vreodată, nu le ajunge că vor avea iarăşi pensii ocupaţionale, EI VOR TOTUL ACUM, ANUL ACESTA ŞI DACĂ SE POATE PÂNĂ ÎN ALEGERI. Avea dreptate Băsescu.”

Aşa vor gândi şi nu vor fi departe de adevăr, dacă trecând peste realitatea financiară a ţării, trecând peste drepturile altora cu o situaţie financiară şi socială mult mai precară, trecând chiar peste drepturile profesorilor care au primit prin lege şi prin decizie judecătorească irevocabilă dreptul la majorări de salarii, noi venim acum şi cerem în câteva zile de la instaurarea guvernului să ni se dea tot cât ai bate din palme. Să vă fie ruşine celor care susţineţi astfel de teorii care ne aduc numai deservicii.


2. Pe data de 28.05.2012 Filiala SCMD Sector 6 a avut o adunare generală pentru lămurirea câtorva aspecte legate de conflictul CD-Filiale. Totodată a organizat şi o întâlnire cu un candidat USL şi cu actualul ministru al apărării, domnul Dobriţoiu Corneliu. Toată lumea se aştepta să fie prezent şi domnul Dogaru, cel care nu vorbeşte cu secretarii de stat ci numai cu miniştrii.

Numai că mai nou nici cu miniştrii nu mai discută, de când are 5 dintre ei la degetul mic, probabil că vrea să discute numai cu prim ministrul, sau cine ştie poate vrea să ajungă domnia sa prim ministru. Aşa se face că nu a binevoit să onoreze cu prezenţa adunarea sectorului 6, pentru că … era organizată de Tudor. Bineînţeles că a găsit scuza, NU A FOST INVITAT.

După câte ne amintim noi, şi la demonstraţiile organizate la începuturile noastre, nu se implica în protestele altor sindicate PENTRU CĂ NU FUSESE INVITAT. Texte Dogariene. Reamintesc celor care au uitat, că şi la adunarea de la Craiova a filialelor oltene şi celor din Bucureşti a fost invitat şi a dat 3 răspunsuri diferite la 3 şefi de filiale: unuia i-a răspuns că nu poate veni pentru că e bolnav, altuia că are maşina defectă, şi altuia că are o întâlnire cu conducerea USL.

Deci acesta este domnul Dogaru, cel care aşteaptă invitaţie scrisă pentru a participa la adunarea unei filiale la care participă şi ministrul apărării. Am înţeles că la Buzău s-a dus. Probabil Buzăul a fost mai aproape, sau i s-a promis că va prezida adunarea, pentru că domnia sa merge numai acolo unde este acceptat lider. Chestie de predestinare. În rest adunarea a fost ok, singurul subiect mai controversat fiind absenţa domnului Dogaru. Domnul ministru a răspuns tuturor întrebărilor puse de sindicalişti şi aşa cum comenta cineva pe acest blog, a arătat că nu şi-a uitat colegii nu a făcut promisiuni electorale, a descris situaţia aşa cum este, realist.

Asa cum sugera cineva pe celălalt blog al meu, postez aici cea mai recentă fotografie a domnului Dogaru:
"Presedintele Dogaru, alaturi de ministrul apararii nationale, la adunarea generala a filialei Sector 6, din data de 28.05.2012. In stanga ministrului apararii nationale, domnul vicepresedinte Pricina, iar in spate (randul 2, de la stanga la dreapta)domnii vicepresedinti Nastase si Balan". Pentru vizualizare, faceti clic "aici"
(pana va sar capacele)!


3. Un ultim comunicat al domnului Dogaru zguduie liniştea sindicaliştilor. În stilul scenariilor cu care cuplul Dogaru – Pricină ne-a obişnuit, domnul Dogaru ne dezvăluie nişte zvonuri pe care le-a prins în somn. Este incredibil cu câtă şiretenie ne expune domnia sa unele opinii personale, unele dorinţe, cum ne vâră în ochi unele ipoteze şi cum ne înşurubează în suflete îndoiala vizavi de noul guvern, scoţând pe piaţă nişte „zvonuri” pe care nu le-am întâlnit nicăieri, nu le-a auzit nimeni, le ştie doar domnia sa.

Metoda este veche, dar încă îşi mai face efectul cu atât mai mult cu cât mulţi s-au învăţat să gândească alţii pentru ei, probabil din comoditate. Iată ce încearcă să ne inoculeze domnul Dogaru:

- Oamenii lui Oprea mână în mână cu Ponta controlează guvernul . Domnul Dogaru scoate iarăşi pisica Oprea pe care o leagă când de coada lui Ponta, când de a lui Băsescu, de nu mai ştii unde să te uiţi şi vezi numai duşmani, dar nu pomeneşte nimic despre întâlnirea antrenorului secund al SCMD cu jucătorul Oprea şi cu madam Lupu. De ce oare ?

- „Toate televiziunile si intreaga presa promoveaza defetismul, strecurand electoratului ideea ca totul a fost degeaba, ca astia sunt mana in mana. Revolutionarii de serviciu ai Basescului, specializati in greva foamei, se pregatesc de altfel, sa declanseze primul miting antiguvernamental”. Aici nu înţeleg eu care televiziuni sunt defetiste? Că cele ale lui Băsescu nici înainte nu îl lăudau pe Ponta aşa că de ce l-ar lăuda acum. Dar îmi place chestia cu revoluţionarii lui Băsescu care vor să declanşeze primul miting antiguvernamental.

- Nu înţeleg eu prea bine, sunt alţii decât cei care împânzesc CNSC (eu ştiam că nu mai e nici o asociaţie a revoluţionarilor care să nu cânte sub bagheta domnului Dogaru) şi dacă o fac care este problema, este gelos sau supărat că nu se înscriu şi ei în mitingul lui Dogaru de pe data de 10 ? Nu cumva aceştia au altul programat înaintea lui Dogaru şi îi iau faţa? Nu se poate, asta da nesupunere civică. Ruşine să le fie, ar putea să aştepte până pe 10 şi vor fi 3 care vor protesta, ei şi Dogaru. Dacă vor protesta pe 10 nu vor mai fi oamenii lui Băsescu, vor fi societatea civilă. Lipsă de orientare.

Apropo de cei care promovează defetismul strecurând electoratului ideea că totul a fost degeaba , vă rog stimaţi cititori să revedeţi articolul "În atenţia preşedinţilor BO ale filialelor SCMD" punctele 1-4 şi 6 în care cei despre care spunea domnul Dogaru mai sus, s-au strecurat şi i-au băgat "vorbe în cântec" în timp ce redacta comunicatul. Ceea ce veţi găsi acolo, este exact ceea ce acuză aici domnul Dogaru. Aşa e când ai memoria slabă.

- Ce scenariu frumos a scris domnul Dogaru despre cum a pus la cale Obama cu Băsescu îmbarcarea şi debarcarea lui Ponta. Te înduioşează pus şi simplu câtă imaginaţie. Două lucruri uită să spună domnul Dogaru în scenariul său: a) la întâlnire a participat şi Oprea şi ar fi ştiut de acest joc, deci nu s-ar mai fi băgat lângă finul, ştiind că e sortit pieirii;

b) întâlnirea dintre Obama şi Băsescu la care face referire domnul Dogaru, a fost atât de scurtă încât nu au avut timp nici să rostească cuvântul Ponta. Abia au avut timp să se how-do-you-dească.

- “Si se mai mananca bors nu numai ca Ponta ar fi inteles cu Basescu, dar si ca presedintele SCMD s-ar vedea in secret, de 7-8 ori pe luna cu Basescu. La dame, poate, ca presedintele SCMD nu bea wisky!...”.

TEXTE domnule Dogaru, nu a spus nimeni că de 8 ori pe lună, dar dacă spuneţi dumneavoastră, nu vă contrazic, ştiţi mai bine. În ceea ce priveşte chestia cu băuturica, aveţi dreptate, TOATĂ LUMEA ŞTIE CĂ BEŢI VIN ALB , CHIAR ŞI BĂSESCU, aşa că nu v-ar servi cu Whisky. Doamne dar ce frumos vorbeşte domnul Dogaru, semnatarul documentului, despre Dogaru preşedintele sindicatului. Sunt convins că este un om educat, cu mult bun simţ, îşi deschide uşa la maşină când se urcă, se salută când se vede în oglindă, îşi scoate pălăria în faţa cuierului.

Auziti cum se adresează sieşi:

“Si se mai mananca bors ca presedintele SCMD s-ar vedea in secret, de 7-8 ori pe luna cu Basescu.” Observaţi cât respect, în vreme ce Băsescu este Băsescu, domnul Dogaru este “preşedintele SCMD” . Fineţuri domnule fineţuri... mulţi vede puţini pricepe.

- “Si mai lanseaza Basescu zvonul, sustinut de Oprea, ca va schimba in curand cinci dintre ministrii lui Ponta, care-l deranjeaza, in frunte cu Marga, Dobritoiu si Florin Georgescu, Oprea urmand sa fie din nou ministrul Apararii. Si mai lanseaza Basescu zvonul ca, dispunand de un Guvern Ponta legat de maini si de picioare va sterge pana in toamna orice Opozitie.”

Ptiu drace, care să fie ăia cinci, ăia de fac anticameră la Dogaru, care spunea domnia sa că se calcă în picioare să îi intre în graţii ? Doamne fereşte!

"Tututor acestor basme, le raspundem ca nici americanii nu au faţa de tampiti, nici liderii USL-ului de sinucigasi" şi nici sindicaliştii de fraieri (adaug eu). Nu ştiu de unde a cules domnul Dogaru aceste basme populare, ce echipă de ciripitori în retragere l-au intoxicat, dar deşi termenul folosit (aşa cum ne-a obişnuit domnia sa, civilizat, într-un mod elevat, de adevărat istoric) nu îmi place, subscriu şi citez: “Drept pentru care va recomandam sa raspundeti tuturor zvonurilor (şi zvonerilor, aş adăuga eu) prin trimitere la origini!” De răspândaci nu spun nimic, să spună alţii.


4. Ultimul subiect, este ceva mai delicat şi confirm ce spuneam cu foarte mult timp în urmă, şi anume faptul că TREBUIESC FĂCUTE PUBLICE DATELE CONTRACTELOR FĂCUTE ÎNTRE CONDUCEREA SINDICATULUI ŞI FIRMELE DE AVOCATURA BÂRLĂ ŞI GÎLCĂ.

Când eu ceream prin scrisoare oficială trimisă domnului Dogaru la care încă nu am primit răspuns să mi se spună şi mie, printre altele, care sunt clauzele acestor contracte, primeam prin mail de la domnul Pricină răspunsuri jignitoare pe care nu le-am făcut publice pentru că îmi e mie ruşine de ce şi cum poate să scrie un ofiţer al armatei române. Dar uite că întrebările mele erau justificate.

De ce ? Pentru că unele filiale deşi îşi găsiseră avocaţi, au fost “sfătuite" , îndrumate sau refuzate şi li s-a băgat pe gât Casa Gâlcă. Dar nu li s-au adus la cunoştinţă datele contractului semnat între domnul Dogaru şi casa respectivă, deşi filialele au cerut acest lucru. Acuma, cum unii colegi au câştigat procesul, la un an de zile de la terminarea procesului, departamentul juridic prin domnul Vasile Mihai îi înştiinţează pe sindicalişti care habar nu au cum arată domnul Gâlcă, fiind reprezentaţi de avocaţi locali – e adevărat, apropiaţi ai dmnului Gâlcă - să plătească onorariul de succes de 186 RON.

Cum acesti oameni habar nu au avut de clauzele contractuale, nici nu au semnat vre-un contract cu numita casă de avocatură, ia ghiciţi dumneavaostră, cine va plăti aceşti bani ?

Credeţi că domnul Dogaru, cel care a semnat contractual şi l-a pitit în seiful personal ? Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, SINDICALIŞTII, pentru că eu în locul celor puşi acuma în faţa acestui fapt, în condiţiile expuse mai sus, nu aş plăti. Să plătească cel care a semnat în locul meu şi care nu m-a informat cu termenii contractului. Este posibil ca acest contract să fi fost semnat în baza acelor tabele cerute la sfârşitul anului 2010 celebrele 5 tabele, dar şi dacă este aşa, DOMNUL DOGARU ERA OBLIGAT SĂ TRIMITĂ CAUZELE CONTRACTULUI ŞI SĂ INFORMEZE FILILALELE CU DESTINAŢIA ACELOR TABELE.

Deci domnule Dogaru, bagaţi mâna în buzunar pentru că dacă plătiţi din cotizaţiile noastre, s-ar putea să nu îmi placă. Eu nu plătesc pentru încăpăţânarea, orgoliul, ambiţia, infatuarea şi lipsa de respect a dumneavoastră.

Sper că nu a mai apărut nimic nou în timp ce scriam eu acest articol. Vă rog eu domnule Dogaru, mai lasaţi-mă să respir.

Zvonuri … sindicale
Publicat de Neacsu


Sedinţa Guvernului României din 30 mai 2012:
==========================

Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.1/2011 privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor acordate beneficiarilor proveniți din sistemul de apărare, ordine publică și siguranță națională.

Domnul Prim Ministru Ponta a comunicat în briefingul de după ședința Guvernului ca s-a aprobat un memorandum de amînare a reținerilor rezultate din revizuirea pensiilor militare, urmînd ca problema de fond să fie rezolvată prin adoptarea propunerii legislative de modificare a OUG nr.1/2011 de Camera Deputaților.
„Era o problemă destul de veche şi stringentă referitoare la o categorie de pensionari militari, în special din MApN, dar şi din Ministerul de Interne cărora, prin recalcularea pensiilor, nu doar că li s-a diminuat pensia, dar de la 1 iunie urma să li se ia, practic, din pensie ceea ce primiseră în 2011. Pentru aceia am aprobat un memorandum. Nu li se ia niciun leu din pensie. În Parlament, la Camera Deputaţilor, este un proiect de lege care va fi dezbătut în prima şedinţă, pe 11 sau 12 iunie, şi acolo probabil că decizia va fi să nu li se mai ceară acestor militari (...) să plătească din urmă, din 2011, ceea ce au încasat",
a susţinut Ponta, la finalul şedinţei de guvern.
===================
============


Revenind la sedinta de guvern de astazi, 30 mai, USL a procedat politic, ca si in cazul semnarii Contractului social cu CNSC, pasand mingea pana dupa alegeri. Pe scurt , nu s-a dat o OUG, nu s-a adoptat o HG , ci un Memorandum prin care se anuleaza doar plata retroactiva a sumelor stabilite prin “regularizare” (oricum am stopat “regularizarea” prin zeci de procese castigate in instanta).

In ceea ce priveste revenirea “asistatilor” neimplicati politic alaturi de Oprea si Basescu la cuantumurile din decembrie trecut, aceasta va fi decisa (daca va fi decisa) din nou, de Camera Deputatilor, in sesiunea extraordinara din 11 sau 12 iunie a.c.

De acord, domnilor guvernanti, prelungim STAREA DE VEGHE proclamata la mitingul din 1 Mai 2012, cand dl. Ponta a coborat in mijlocul nostru si ne-a promis ceea ce ne-a promis, pana in 13iunie a.c. Treaca de la noi si alegerile locale! Dar daca pe data de 12 iunie a.c. cel mai tarziu, situatia nu este rezolvata, cu sau fara semnarea Contractului social, de a doua zi iesim in strada si nu mai plecam pana nu vom fi siguri ca dl. Gherghina Georghe va imparti aceeasi celula cu dnii. Oprea, Igas, Maior, iar dna Maria LUPU cu Udrea, Anastase, Ritzi si Boiangiu!

Honor et Patria!Vae Victis!
Presedintele SCMD,
Col.(r) dr. Mircea DOGARU


NO COMMENT
Admin

luni, 28 mai 2012

IMPORTANT, Update 1 & 2. Dogaru SCMD învolburează apele, face vârtejuri, amenintă, santajează. Fix acum, exact când nu trebuie!


28.05.2012.
Dreptate, miercuri, 30 mai a.c., sau manifestatie SCMD pe 10 iunie, cu orice risc.

Doamnelor si domnilor,

Suntem in masura sa va informam ca, sprijinita de Premier, initiativa ministrului Apararii Nationale in ceea ce priveste stoparea “regularizarilor” si revenirea la situatia din decembrie 2010 pentru “asistatii” – “fosti militari”, loviti de regimul Basescu, a primit acceptul tuturor ministerelor (inclusiv al MAI) mai putin al Ministerului de Finante. Discutiile urmeaza sa se poarte astazi si, daca totul va decurge normal, miercuri, vom fi repurtat prima victorie impotriva terorii basesciene si a slugilor Oprea, Igas, Maior.


Daca nu, anuntam din acest moment ca vom organiza in ziua de 10 iunie, ziua alegerilor, o manifestatie in fata Ministerului de Finante. La aceasta ii vom invita pe toti aliatii nostri din CNSC, deoarece este limpede ca la Finante, oamenii Basescului stopeaza orice initiativa reparatorie pentru noi, pentru pensionari, pentru bugetari, pentru revolutionari, pentru copii, pentru persoanele cu dizabilitati, etc. Avertizam ca nu vom pleca pana cand numitul Gherghina nu va fi demis.

Facem public acest anunt intrucat este bine ca cei din conducerea USL sa reflecteze ce este mai bine: semnarea Contractului social cu masa de votanti pe care o reprezentam noi toti, sau dubiosul acord politic cu si mai dubiosul Oprea si gasca lui de santajati!

Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU


Mie imi este clar un singur lucru!
Dezbaterea de miercuri din Parlament, combatuta la greu de d-l Dogaru,
nu va fi influenţată de amenintarile sau surogatele acestuia.
Dimpotriva,
vorbeste cand ar trebui sa taca!
P.S.: Asa isi vor castiga pensionarii militari viitorii prieteni?
Prin amenintari si santaj ordinar?
Ce strategie este asta?
Cui foloseste?
Admin
29 mai 2012
UPDATE 1.
SCMD - Departamentul Media si Comunicare
Honor et Patria! Vae victis!


luni, 28 mai 2012
Adunarea generala a Filialei SCMD Sector 6 a avut oaspeti pe ministrul Apararii Nationale si pe candidatul USL la Primaria Sectorului 6

Ministrul Apararii Nationale, Corneliu Dobritoiu si candidatul USL la Primăria Sectorului 6, Rareş Mănescu, au participat la Adunarea Generală a Filialei Sector 6 a Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate.

Rareş Mănescu le-a prezentat celor peste 175 de cadre militare participante la eveniment programul său de guvernare locală pentru Sectorul 6 şi le-a asigurat de sprijin în viitorul său mandat. La finalul evenimentului, militarii au fost cei care i-au adresat întrebări cu privire la soluţiile propuse pentru reabilitarea termică a blocurilor, parcări, ridicările auto şi pentru traficul din Sectorul 6.

"A venit timpul să redăm onoarea uniformei militare, umilită şi desconsiderată în mod constant în ultimii ani prin acţiunile şi declaraţiile fostei puteri", a afirmat candidatul USL la Primăria Sectorului 6.

La rândul său, ministrul Apărării Naţionale, Corneliu Dobriţoiu, a declarat că militarii isi vor recastiga punctele pierdute la pensie prin modificarea legislatiei privind calculul pensiei, precum şi a celei care interzice cumulul pensiei cu salariul.
Publicat de Moderator la 15:05.
============================
====================


NO COMMENT
Admin


UPDATE 2.
================================
Ministrul Corneliu Dobritoiu,
alaturi de viitorul primar al sectorului 6 Rares Manescu, invitati speciali la
Adunarea Generala a SCMD sect 6
- 28 mai 2012, la teatrul MASCA -

Corneliu Dobritoiu la prima intalnire cu sindicalistii ... MILITARI!


Sursa:
====================
=============
=======

vineri, 25 mai 2012

Interviu cu Ministrul Apărării Naţionale


Interviu cu Ministrul Apărării Naţionale.
A consemnat pentru dumneavoastră,
 Marin Neacșu


Ziua Veche - Domnule Ministru, acum câteva luni vă luam interviu ca ministrul din umbră al Apărării. Iată că ați devenit ministru ”la vedere” sau să zic altfel, la lumină. Să dea Dumnezeu să aveți o conducere luminată! Vă așteptați să deveniți atât de repede ministru?


Corneliu Dobriţoiu: Sincer, nu! Deși speram ca moțiunea de cenzură împotriva guvernului Ungureanu să fie adoptată de Parlament, realitățile sau dinamica vieții politice a fost neprevăzută, dar uite că până la urmă acest deziderat a fost îndeplinit pentru că dorința a fost să înlăturăm un guvern al cărui program nu satisfăcea nevoile reale ale românilor și ale economiei românești.

- Este clar pentru toată lumea că va fi o perioadă nu dificilă, ci aproape imposibilă. USL este amenințată de opoziția până mai ieri la putere, de datoriile pe care trebuie să le plătească pentru împrumuturile iresponsabile ale guvernelor precedente, de criza mondială care nu se mai termină, de recesiune, de sindicatele care își vor cere drepturile și nu vor mai avea răbdare, de cetățenii care așteaptă miracole, de colegii din coaliție care au stat atâta timp pe tușă. Pe cine veți mulțumi mai întâi, care vor fi prioritățile?

Corneliu Dobriţoiu: Ordinea de prioritate este prevăzută în programul de guvernare. Sunt câteva principii pe care le avem în vedere și anume aspecte legate de continuitatea unor procese și ale unor obiective în cadrul Ministerului Apărării și apoi rezolvarea unor probleme în suferință pentru ameliorarea stării generale a spiritului de corp al armatei, care este în suferință. Legat de aspectele de continuitate ne propunem, în primul rând, menținerea angajamentelor în teatrele operaționale, angajamente puternic ancorate în însăși esența calității noastre de membru NATO de asumare a riscurilor și responsabilităților.

Pe de altă parte ne preocupă și respectarea celorlalte obligații ce ne revin ca membri ai Alianței, bineînțeles în condițiile realității fiscale de astăzi. Și un alt aspect la fel de important este redarea demnității și spiritului de corp al armatei. În acest sens, reîntregirea salariilor este un obiectiv politic general al guvernului, dar și particular al Ministerului Apărării Naţionale, de asemenea eliminarea nedreptăților care s-au făcut cu procesul de recalculare a pensiilor.

- Sunteți într-o situație ingrată. Un ministru numit politic peste o structură apolitică. Cum veți împăca și capra și varza? Unde se termină politica în armată și unde începe armata să-și facă ”politica”? Unde se termină indicațiile de partid și interesele politice și unde începe interesul național și protecția celor din subordine? Normal, nu ar trebui să existe contradicții, dar guvernarea trecută ne-a arătat că există.

Corneliu Dobriţoiu: În primul rând aș vrea să menționez faptul că există o tendință în cadrul USL de eradicare a oricărei forme de politizare a instituțiilor statului, cunoscută fiind atitudinea celorlalte guvernări care au politizat inclusiv directorii de școli și grădinițe. La nivelul aparatului central funcțiile ocupate politic sunt de ministru și secretar de stat. Asta nu înseamnă că nu vom executa o auditare sau o analiză de stare a sistemului în așa fel încât să eliminăm elementele care ne-au determinat să apreciem ca s-a produs o politizare excesivă.

La armată sunt niște chestiuni foarte clare, adică există oameni care au fost promovați, au crescut precum Făt Frumos, peste noapte. Trebuie să repunem în ordine problema promovărilor, în așa fel încât să eliminăm niște nemulțumiri care există în sistem, pentru că armata este un sistem instituțional nu unul politic, de aceea trebuie să revenim la promovări respectând principiile meritocrației.

- Domnule ministru, ca fost membru al Armatei, fost general activ, cu funcții importante - ați fost și ministru interimar - cunoașteți problemele ministerului, ale cadrelor, problemele de dotare și structură. În toate domeniile există probleme. Care credeți că sunt primele domenii în care trebuie acționat în aceste 6 luni până la alegeri.

Corneliu Dobriţoiu : În primul rând trebuie să găsim o modalitate de a întrebuința în mod inteligent toate resursele pe care le avem la dispoziție în scopul creșterii interoperabilității armatei. Aici avem niște priorități absolute în condițiile înzestrării armatei cu avioane multirol, în condițiile în care bugetul de achiziții nu ne permite acest lucru. Și atunci, singura măsură posibilă pentru a îndeplini acest obiectiv ar fi cea legată de valorificarea infrastructurii în exces prin schimbarea naturii juridice a unor obiective în scopul susținerii programului de înzestrare.

Dacă nu facem acest lucru, există posibilitatea ca în 2-3 ani să distrugem una din categoriile de forțe pentru că ar însemna să ținem aviația la sol în loc să își îndeplinească misiunile de zbor. E adevărat că ne putem gândi și la o soluție interimară cu modernizarea MIG-urilor existente având în vedere faptul că procesul de achiziție a avioanelor multirol este un proces de durată, dar este și mai lungă perioada de instruire a piloților și a echipajelor de întreținere.

Ori din informațiile pe care le avem, numai pregătirea piloților ar dura doi ani de zile în condițiile în care, MIG-urile ar trebui să fie interzise la zbor în doi ani. Deci am putea risca să ajungem într-o situație deloc fericită din punctul de vedere al credibilității noastre ca aliat, să invităm alți aliați să ne asigure spațiul aerian. Dacă procesul de achiziții va trena, atunci vom avea o perioadă de timp în care nu vom avea ori piloți ori avioane și atunci trebuiesc găsite alte soluții, dar acestea nu vor fi onorante și descurajează procesul de formare a piloților militari.

- Pentru că a venit vorba de aceste 6 luni, există șanse ca după alegerile din toamnă să ocupați aceeași funcție, bineînțeles dacă veți câștiga alegerile, sau v-ați asumat doar mandatul de 6 luni?

Corneliu Dobriţoiu : Deocamdată funcționăm în logica guvernului actual. Perioada aceasta este o perioadă foarte grea, se vor face evaluările necesare după alegeri și atunci vom vedea ce configurație politică va avea noul guvern și dacă eu voi fi selectat să particip la acel guvern.

- Există multe anomalii în armată, chiar dumneavoastră le-ați enumerat în interviul precedent, plecând de la proasta distribuire a fondurilor, de la învățământul militar, de la selecția personalului, avansările politice uneori peste limita regulamentelor, modificarea Legii 80 etc. Care credeți că trebuiesc reglate în primă urgență? Și vizavi de acest aspect, ați afirmat în interviul precedent că veți lua măsuri împotriva celor avansați ”preferențial” prin abuz.. Cum veți evita înlăturarea unui abuz fără să comiteți un alt abuz? Gradul militar este un bun dobândit.

Corneliu Dobriţoiu : Dacă se vor identifica astfel de situații, acestea vor fi analizate, pentru că nu poți lua gradul unui militar, dar există și alte măsuri dacă se va constata că au fost făcute promovări care nu corespund condițiilor postului. În acest sens vom conlucra cu şeful SMG pentru că avem aceleași interese instituționale.

- Acum vă pun o întrebare mai sensibilă. Problema pensionarilor militari și a asociațiilor militarilor activi și în rezervă. Există peste 20 de asociații profesionale și un sindicat. Fostul ministru a avut ”preferați”. Dumneavoastră cum le veți trata? V-aţi întâlnit cu reprezentanţii vreunei asociaţii ? Cum intenţionaţi să o faceţi cu fiecare pe rând sau veţi fixa o întâlnire cu toţi reprezentanţii acestor organizaţii ?

Corneliu Dobriţoiu : În primul rând eu consider din start că militarii rezerviști trebuie să aibă toți aceleași drepturi. Nu trebuie tratați discriminatoriu. Este dreptul lor să își găsească formele de asociere pe care le consideră necesare și ca atare toate aceste asociații au aceleași drepturi. În ceea ce privește dialogul cu aceste asociații, noi deja ne gândim la alcătuirea unei comisii tripartite Parlament-minister-reprezentanți ai asociațiilor militarilor în așa fel încât să beneficiem de expertiza lor în proiectarea unei noi legi a pensiilor ocupaționale.

Considerăm astfel că printr-un dialog intens cu aceste asociații va crește nivelul de transparență a actului legislativ și decizional și totodată vom beneficia de opiniile unor oameni care au lucrat în sistem, opinii care converg către același obiectiv și anume recâștigarea demnității militarilor, recâștigarea rolului, importanței și respectului de care s-a bucurat de-a lungul istoriei.

- Tot legat de pensionari, cum veți trata rezerva? Nu am să vă întreb cum veți rezolva problema revizuirii pensiilor, este deja de notorietate dorinţa actualului guvern de a modifica OG1/2011. Aș întreba când credeți că se va rezolva și dacă intenționați să readuceți militarii la pensiile militare de stat – ocupaționale ? Şi ce se va întâmpla cu Lega Unitară a Pensiilor votată fraudulos. Intenţionaţi să cereţi anularea ei?

Corneliu Dobriţoiu : Având în vedere problemele economice actuale eu văd rezolvarea acestei probleme în trepte, printr-un proces etapizat pentru că degeaba există voință politică pentru rezolvarea discriminărilor produse prin recalculare, dacă nu există capacitatea luării imediate a unor măsuri cu impact financiar datorită bugetului.

Și atunci, într-o primă etapă, ne propunem să reevaluăm aplicarea unor acte normative care presupun retragerea unor sume considerate ”necuvenite” unor pensionari, care au avut pensiile în plată în baza unor decizii de pensii anterioare. Nu este vina acestor pensionari. Din estimările noastre impactul ar fi cam între 20-30 la sută din pensii. De aceea ne propunem în primă fază amânarea restituirii acestor sume, până la sfârșitul anului.

A doua etapă, pe bugetul anului următor, să eliminăm discrepanțele cauzate în procesul de rectificare și să aducem pensiile celor cărora le-au fost diminuate, la nivelul celor din 2010. Ar mai fi o problemă de discutat aici. La nivelul Ministerului Apărării Naţionale dispunem de sume inclusiv pentru faza a doua, respectiv revenirea pensiilor la nivelul anului 2010 pentru cei cărora le-au scăzut, dar Ministerul de Interne nu dispune de fonduri pentru pensionarii din MAI și de aceea discutarea legii a fost amânată pentru a se găsi soluții. De aceea ne-am gândit la etapizare sau chiar la decuplare instituțională atâta timp cât putem rezolva problemele unei părți a pensionarilor acum, iar la anul să rezolvăm pe cei din MAI.

În ceea ce privește Legea Unitară a Pensiilor și modul în care a fost votată eu am convingerea, nu certitudinea, ci convingerea că aceasta este o problemă ce trebuie rezolvată de legislația viitoare, pentru că în condițiile actuale cu două secțiuni de alegeri nu este fezabilă. Acum ar mai putea să apară și problema cvorumului, dar după alegerile din toamnă cred că problema va fi tratată prioritar.

- Modificările făcute la Legea 80 au luat unele drepturi militarilor în rezervă printre care și gratuitatea asistenței medicale. Iar problema cea mai grava este problema fondurilor pentru spitalele și farmaciile militare. Intenționați să faceți ceva în acest domeniu ?

Corneliu Dobriţoiu : Eu personal consider că tot sistemul medical militar trebuie reanalizat din dorința de a evita situații regretabile. Prioritățile bugetare sunt diferite, unele țin de problemele operaționale, altele de interoperabilitate, de modernizare a forțelor, altele de probleme de sănătate. La ora actuală sumele alocate de la buget pentru modernizarea celor 12 spitale care au fost construite pentru rezolvarea problemelor medicale a unei armate de 300000 de oameni sunt insuficiente, iar infrastructura nu mai este eficientă.

Și atunci, decât să falimentăm toate spitalele, în condițiile în care și armata și-a redus efectivele la 90.000 de militari, nu ar fi mai corect să regândim, să reanalizăm întregul sistem în așa fel încât să eficientizăm un număr mai mic de spitale? E o întrebare retorică.

Pe de altă parte mai este un aspect. Unele probleme medicale pot fi rezolvate pentru militari și în spitalele civile existente, cu decontarea cheltuielilor prin fondurile noastre. Dacă un cadru în rezervă are o problemă minoră merge la rezolvarea problemei în cea mai apropiata unitate spitalicească, nu se duce la zeci sau sute de kilometri la spitalul militar. O altă problemă mai e și aceea a răspândirii acestor spitale pe teritoriul țării. Avem spitale la distanțe de zeci de km sau maxim 200-300 km distanță, dar și zone unde pe distanțe de peste 400 km nu există spital militar.

Deci sunt multe aspecte care trebuie luate în considerare. Există posibilitatea ca unele spitale să fie declasificate, să treacă în categoria a patra sau a cincea, unele chiar în sanatorii. Ori atunci trebuie să găsim o soluție. Poate e mai bine să concentrăm resursele pe 4-5 spitale regionale. Soluția va fi găsită după consultarea tuturor specialiștilor, inclusiv a celor din sectorul finanțe.

- Ce mesaj ați dori să transmiteți pe această cale armatei active, militarilor de toate gradele? La ce trebuie să se aștepte, ce pretenții aveți de la ei.

Corneliu Dobriţoiu : Prima preocupare a noastră este problema pensiilor şi salariilor. Bugetul este dezechilibrat, dar pentru noi oamenii sunt mai importanți. La nivelul PNL, și o spun în cunoștință de cauză fără a încerca să fac propagandă politică, deși sunt om politic, programul aprobat în domeniul apărării prevede o creștere a bugetului apărării anual cu 3% astfel încât la finele unui ciclu de guvernare să ajungem la 2% din PIB. Este o cerința minimală exprimată de șefii de state și guverne ai Alianței Nord Atlantice.

De asemenea urmărim să atragem resurse extrabugetare pentru sprijinirea procesului de înzestrare. Aceste sume vor fi dedicate unilateral procesului de achiziții. Debalansarea bugetului în favoarea unor cheltuieli foarte mari de personal va trebui rezolvată. Totuși nu putem lua oamenilor gradele înapoi, pentru că fostul ministru Oprea a gândit cu inima, când a ridicat funcțiile cu o treaptă, pentru a contrabalansa diminuarea salariilor. S-a ajuns astfel la răsturnarea piramidei corpului de cadre. Nu se poate interveni brutal pentru reîntoarcerea piramidei cu baza în jos.

Pe de altă pare se generează și alte probleme legate de baza de selecție a funcțiilor de locotenent-colonel și colonel. Acest proces este foarte complicat. Nu mai putem face curbe de sacrificiu. Nu vrem să ne întoarcem la anii de tristă amintire, nici să creăm o psihoză. Deci singura soluție este să așteptăm ieșirea la pensie a celor ”încărcați” la grade, pentru a nu crea și noi alte drame, alte procese, alte nedreptăți.

Anglia sau SUA de exemplu, trec de câte ori este nevoie sau –în cazul SUA- la fiecare 4 ani printr-un proces de reevaluare strategică a forțelor. Noi nu ne putem permite, nu avem forța economică necesară acordării de pensii și compensații. În plus, putem genera anumite tensiuni sau chiar drame cum a fost cazul celor create prin procesul de revizuire.

Cer cadrelor active să aibă încrederea că toate deciziile care se iau de către conducerea instituției se iau în interesul instituției, pentru reinstaurarea principiului meritocrației la încadrarea pe funcții și pe posturi, pentru reechilibrarea bugetului în așa fel încât să permită creșterea capacității operative a armatei, având în vedere că cheltuielile de întreținere sunt restrânse, pentru redarea demnității corpurilor de cadre.

Nimeni nu trebuie să mai încerce prin subterfugii politice să lovească în demnitatea și onoarea corpului de cadre. Trebuie să înceteze orice încercare de politizare a armatei. Pe rezerviști vreau să-i asigur de toată disponibilitatea mea pentru rezolvarea problemelor generate de procesul de revizuire, care a creat probleme inclusiv de neplată a unor datorii la bănci, ca să nu mai vorbesc de dramele reale care au dus la pierderi de vieți omenești.

- Ordinul M107/2005 nominalizează asociaţiile militare care pot beneficia de sediu în spaţiile Cercurilor Militare. Unele asociaţii care au apărut după această dată nu pot beneficia de prevederile acestui ordin. Aveţi in vedere eliminarea acestei discriminări ?

Corneliu Dobriţoiu: În primul rând eu consider că Cercurile Militare au fost create pentru a crea o stare de confort militarilor activi și în rezervă și toți trebuie să beneficieze de acest drept. Există o singură interdicție, aceea de a desfășura activități de natură politică, discuții politice și să nu aducă atingere prestigiului instituției sau Ministerului Apărării Naţionale. În rest se pot desfășura activități și discuții care țin de specificul asociațiilor respective.

- Câteva cuvinte despre Summitul de la Chicago. Ce ne puteţi spune despre retragerea trupelor din Afganistan şi sistemul de apărare antirachetă. A adus ceva nou sau s-a luat vre-o decizie concretă pe aceste subiecte?

Corneliu Dobriţoiu: Discuțiile s-au purtat pe subiectul necesității îndeplinirii sarcinilor asumate de țările membre la ultimul Summit. În acest sens, din cauza austerității economice severe prezentă în toate țările europene, s-au dezvoltat concepte precum Smart Defence, de obținere a unor beneficii mai mari cu cheltuieli mai mici prin diferite metode, cum ar fi cel de dezvoltare a unor proiecte comune între țările membre, prin angajamente multinaționale sau prin plata în comun a unor proiecte care să servească toate statele angajate în proiect.

Referitor la Afganistan, noi vom continua să ne onorăm angajamentele conform calendarului de retragere și vom începe retragerea trupelor din a doua jumătate a anului viitor,treptat,astfel încât după decembrie 2014 să trecem, la o altă fază cea de asigurare a funcționalității forțelor afgane.

Vă mulțumesc domnule ministru, eu văd acest interviu ca un prim pas spre normalitate în armată.Faptul că v-ați respectat promisiunea făcută la interviul anterior spune mult despre caracterul Ministrului Apărării, iar miliatrii activi sau în rezervă pot spera că actualul ministru își respectă promisiunile.

A consemnat pentru dumneavoastră
Marin Neacșu
http://neacsum.blogspot.com/2012/05/interviu-cu-ministrul-apararii.html
=======================
=================

miercuri, 23 mai 2012

Mehedinti Blogonline-breaking-news. Dumitru Rinciog, Candidat la functia de consilier general in Consiliul General al Municipiului Bucuresti (pe lista de candidati a Partidului PRODEMO)


Vreti un Bucuresti civilizat? Primeniti C.G.M.B. si consiliile locale de Sector!
Alegeti programe electorale credibile, nu vorbe si promisiuni desarte! Alegeti oameni, nu partide!
Dumitru RINCIOG,
candidat la functia de consilier general in Consiliul General al Municipiului Bucuresti, pe lista Partidului PRODEMO


sâmbătă, 19 mai 2012
De ce candidez si de ce pe lista Partidului PRODEMO

Mai multe motive m-au determinat sa intru in cursa electorala pentru functia de consilier general in Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

In primul rand dorinta de a contribui la schimbarea in bine a vietii locuitorilor Capitalei (si implicit a mea si a familiei mele). Am dovedit ca pot realiza lucruri importante pentru comunitatile in care mi-am desfasurat activitatea - Asociatia "Retele Telescopice" este o marturie in acest sens.

Un alt motiv este revolta fata de modul de comportare si atitudinea unor alesi locali - mai zilele trecute am vazut cu totii cazul consilierului general care vindea, la suprapret, bilete la meciul de fotbal de pe Arena Nationala. Vedeti si atitudinea consilierilor generali la sedintele CGMB. Va prezint o mostra - iata o sedinta in care Primarul General Sorin Oprescu este stopat in actiune, nu in numele interesului public ci in numele intereselor gastilor de partid sau transpartinice (dati clic  AICI ) .

Alt motiv este modul in care partidele, mari si mici, isi selectioneaza candidatii. Cercetati bine listele celor propusi sa devina alesi locali si veti constata ceea ce o televiziune tocmai a descoperit de curand: ospatari, menajere, soferi, etc. Nu am nimic cu aceste profesii, foarte onorabile, ca orice meserie, dar pentru a fi primar sau consilier ai nevoie de o pregatire minima, de un minim de cunostinte de administratie publica, de abilitati in comunicare si in conducere.

De ce pe lista Partidului PRODEMO si nu pe lista altor partide? Pentru ca acest partid este unul necompromis si cred ca merita o sansa, un vot de incredere, mai ales in conditiile in care partidele mari, consacrate, isi desemneaza candidati pe locuri eligibile in functie de suma pe care acestia o varsa in trezoreria partidului (de exemplu, pentru functia de consilier general trebuia sa "cotizezi" la partid cu aproximativ 30.000 de euro!...). PRODEMO nu mi-a cerut bani pentru a-mi plati functia,, mi-a cerut doar seriozitate si determinare!

In fine, eu cred ca in alegerile locale conteaza calitatea candidatilor, pregatirea acestora, si nu partidele din care provin. De aceea ma adresez bucurestenilor si nu numai lor, cu sloganul: "ALEGETI PROGRAME ELECTORALE CREDIBILE, NU VORBE SI PROMISIUNI DESARTE! ALEGETI OAMENI, NU PARTIDE!"

Dumitru Rinciog
Candidat la functia de consilier general in Consiliul General al Municipiului Bucuresti
(pe lista de candidati a Partidului PRODEMO)
Publicat de Dumitru Rinciog la 15:22
http://consilier-cgmb.blogspot.com/

Trimiteţi prin e-mail
Postaţi pe blog!
Distribuiţi pe Twitter
Distribuiţi pe Facebook

Pentru eliminarea spagarilor si incompetentilor din CGMB

Va prezint in link-ul de mai jos filmul unei sedinte a Consiliului General al Municipiului Bucuresti.
Este vorba despre inregistrarea video a sedintei din 27.07.2011, partea I.

Am ales la intamplare aceasta data. Toate se desfasoara pe acelasi calapod.

Dupa vizionarea filmului, va invitam sa reflectati asupra urmatoarelor aspecte:

Majoritatea covarsitoare a punctelor discutate la ordinea de zi, se refera la PUG, PUZ-uri, PUD-uri, care, in mod ciudat, fara dezbateri serioase, sunt votate sau nu de consilieri, nu stim dupa ce criterii misterioase ale consilierilor. Nu putem sa nu ne intrebam de ce oare acelui domn Ghita, caruia i se darama casa, nu i s-a aprobat in sedinta anterioara PUD-ul? ... Sa nu fi "uns" cum trebuie usile unor consilieri generali? Se zvoneste ca efortul ridicarii unei maini in sedinta, poate aduce respectivului consilier o spaga echivalenta cu costul unui autoturism!... Daca este adevarat, este un lucru extrem de grav si trebuiesc facute cercetari in acest sens. Ar trebui sa se cerceteze bine daca PUD-urile si PUZ_urile chiar trebuie sa fie preocuparea de baza a 55 de consilieri generali.

Sa mai observam reactia dura, bascalioasa ori lipsita de bun simt a unor consilieri, la adresa unui cetatean care solicita o aprobare pentru o afacere oarecare. Consilierul Dinca, ii spune acelui domn ca el nu vrea sa aiba de-a face cu "bagabonti"!... Cu siguranta, nici acest domn nu a "uns" cum trebuie usile unora dintre consilieri...

Acelasi domn Dinca il "pune la punct", tot intr-un stil de maidan, pe dl Trifu, reprezentant al Ecocivica, pentru ca indrazneste sa sugereze consilierilor generali ca menajeria Circului Globus ar fi mai bine construita pe un teren ce poate fi expropiat decat sa se taie teren din actualul Parc al Circului.

Observati, de asemenea, boicotarea unor masuri introduse de Primarul General, numai pentru ca asa vor muschii lor, si reactia majoritatii PDL-iste si a conducatorului de sedinta atunci cand acesta le spune, cu franchete, cum vede domnia sa aceasta atitudine a consilierilor.

Vizionare placuta, stimati cetateni! Astept comentariile dumneavoastra.
Publicat de Dumitru Rinciog la 14:08
http://consilier-cgmb.blogspot.com/2012/05/curriculum-vitae.html


Trimiteţi prin e-mail
Postaţi pe blog!
Distribuiţi pe Twitter
Distribuiţi pe Facebook

sâmbătă, 21 aprilie 2012
Alegerile locale din iunie a.c. – ocazie pentru a incheia traditii falimentare in administratia publica locala bucuresteana

Stimati cetateni ai Bucurestiului,

Din 1989 si pana in prezent Bucurestiul a fost un permanent teatru de razboi al partidelor politice, fiecare primar si fiecare consilier – de municipiu sau de sector – fiind determinat de directive de partid sa rupa un timp pretios din munca administrativa, concreta, necesara comunitatii, si sa-l consacre discreditarii coechipierilor de alte culori politice, cel mai adesea cu pretul calcarii in picioare a interesului public.

Astfel, in loc de echipe administrative unite, cu aceeasi viziune asupra rezolvarii problemelor comunitatii, am avut primari si grupuri rivale care s-au sabotat reciproc, sacrificand interesele generale ale Bucurestiului pentru interesele de grup, si care au transformat munca de administratie in munca de propaganda politica pentru atragerea cat mai multor recruti in taberele de partid.

Ne aducem cu totii aminte de celebrele dueluri, faulturi si atacuri sub centura: Consiliul General al Municipiului Bucuresti versus Traian Basescu, primari de Sectoare versus primari generali, consilieri generali sau de sectoare versus alti consilieri sau primari, obiceiuri preluate cu sarg si in mandatele domnilor Videanu si Oprescu. Chiar si Prefectura Bucurestiului a intrat in acest hatis al confruntarilor de partid, sacrificand interesele cetatenilor si ignorand legi pe care ar fi trebuit sa le apere cu strasnicie.

In tot acest timp, Bucurestiul a suferit, dezvoltandu-se haotic.Cele mai multe si presante probleme comunitare nu numai ca nu au fost rezolvate, ci s-au agravat de la an la an, astfel incat viata bucurestenilor a ajuns un calvar zilnic si, de multe ori, incercam sentimente de rusine ca traim intr-un oras atat de murdar, sarac, poluat, neatractiv pentru turisti, ba chiar ostil (sa nu uitam hoardele de caini care zburda pe mai toate strazile si in parcuri, masinile parcate la tot pasul, incat nu poti circula nici ca pieton pe trotuare, hotii, cersetorii, etc).

Daca vom merge pe aceeasi cale batatorita de peste doua decenii, dovedita falimentara, Bucurestiul va intra in colaps.

Iata de ce credem ca nu mai este timp de asteptat, si ca elitele societatii romanesti trebuie sa intervina, iar liderii politici trebuie sa renunte la orgolii si chiar, pe termen scurt, la unele interese de partid, pentru a salva Bucurestiul.

Pentru ca, in mod evident, actuala lege a administratiei publice locale este cauza primordiala care duce la falimentarea Bucurestiului. Aceasta trebuie schimbata cu o noua lege, care nu se poate elabora peste noapte, o lege care sa elimine actuala organizare care face sa avem 6 orase intr-un singur teritoriu, cu 6 bugete diferite, 6 consilii locale diferite, 6 primari, 6 administratii fiscale diferite si toate celelalte institutii administrative necesare unui oras, diferite.

Pe langa aceasta multiplicare costisitoare, inutila, ba chiar nociva a institutiilor administrative, actuala lege a administratiei publice locale a mentinut un permanent amalgam de primari si consilieri si a favorizat comportamentul neproductiv al generatiilor succesive de alesi locali, oferindu-le, mandat dupa mandat, justificarea ideala pentru nerealizarile si neputintele proprii :
«as fi putut face mai mult pentru cetateni, dar am fost sabotat !...».
Sa le multumim si sa-i atragem langa noi pe toti cei care anima asociatiile civice, sindicatele si fundatiile care se preocupa, in mod real si nu de fatada, de soarta Bucurestiului, incercand sa gaseasca solutii de rezolvare a problemelor comunitare.

Cu speranta ca veti sti sa deosebiti graul de neghina, pe oamenii gospodari si inteligenti de gargaragii, pe oamenii competenti de ageamii, si ca veti alege tot ceea ce este mai bun pentru Bucuresti, va astept sa contribuiti la completarea inventarului de probleme din sectiunea "55 consilieri - 55 directionali ai problemelor comunitare" a blogului, cu idei si propuneri de rezolvare a unora dintre ele.

Va astept sa aderati la Asociatia Probleme Comunitare pentru ca alegerile trec dar Asociatia va ramane (vedeti sectiunea "Ce doresc sa realizez")

Este important sa participati in numar cat mai mare, la sondajul propus in sectiunea "Start in infaptuirea programului" - asa vom vedea, cu totii, daca solutia propusa are sau nu sustinerea cetatenilor.

In fine va indemn sa iesiti, masiv, la vot, in ziua de 10 iunie 2012, si sa va implicati pe orice cale in impiedicarea fraudarii alegerilor!

Cu respect si incredere,
Dumitru Rinciog
Candidat la functia de consilier general in Consiliul General al Municipiului Bucuresti
(pe lista de candidati a Partidului PRODEMO)
Publicat de Dumitru Rinciog la 15:22





================
=========
======================
=========================================


DA, informatia este reala, se confirma:
Dumitru Rinciog,
Candidat la functia de consilier general in Consiliul General al Municipiului Bucuresti
(pe lista de candidati a Partidului PRODEMO),
este colegul nostru.


Afland aceasata, eu insumi un adept cuvant-cu-cuvant al celor
scrise si postate de "candidat" mai sus, va propun sa luam act,
iar cu totii sa CONTRIBUIM,
fiecare cum poate, la promovarea acestor candidaturi (colegi pensionari).
PROPUN,
in egala masura, sa identificam si alti colegi-candidati, pentru a-i ajuta!
ADMIN

luni, 21 mai 2012

Incredibil. S-a intamplat de Sarbatoarea Pastelui in Miercurea Ciuc! Circula pe net, dar merita!



Oamenii stau frumos, aliniati asteptand ca preotii sa le sfinteasca produsele (sunca, oua, cozonac, paine de casa, miel gatit, si palinca) ce urmeaza sa fie puse
pe masa de Paste.


Nimeni nu se imbulzeste, nimeni nu se agita, nimeni nu se baga in fata. Toata treaba asta s-a intamplat ... in Miercurea Ciuc.


Cred ca imaginile astea sunt un bun exemplu pentru ceea ce inseamna civilizatie. Nu se compara cu ceea ce vedem noi la televizor in zona Bucurestiului si a Moldovei, cand este vorba de biserica.


E posibil sa fie asa civilizati pentru ca majoritarii sunt ungurii in zona, e posibil sa aiba legatura cu catolicismul.


Chiar nu prea conteaza, important este ca asa ar trebui sa arate orice sfintire, civilizat, fara ingramadeala, fara mizerie…

Va sfatuiesc sa raspanditi aceste imagini, dati un like, un share, un +1. E important ca lumea sa vada ca se poate merge la biserica si civilizat. Chiar cred ca pozele de mai sus ar trebui sa fie o lectie .
============================
====================
REMEMBER
==========
Mehedinti Blogonline. Vine Pastele. Săptămâna Patimilor. Saptamana Mare. Traditii si obiceiuri

Mehedinti Blogonline. Pastele. Vine Pastele. Dar ... ce este Pastele? Easter. Easter is coming. ... But what is Easter?

Mehedinti Blogonline. Isus din Nazaret. Remember. Istoria evreilor în România

Mehedinti Blogonline. Hristos a Inviat!

Admin
=====================================



La Multi Ani, Elena!
La Multi Ani, Constantin!
La Multi Ani tuturor, de Sfinţii Împăraţi Constantin şi Elena!
Admin

joi, 17 mai 2012

SCMD. Meniul: ziua si scandalul. Asta nu pot să trec cu vederea, depăşeşte valoarea unei ciondăneli.

Motto: Domnule Dogaru, cât aţi avut ce aţi avut cu mine şi m-aţi tratat ca pe oaia neagră a sindicatului, nu m-a deranjat, era vorba de mine ca persoană, nu era nici un pericol. Dumneavoastră însă ...


Domnul Dogaru nu mai are pace.
A început să dicteze şi când doarme. Săracul Rînciog nu mai pridideşte cu dactilografiatul probabil îi dictează şi prin telefon. De când s-a schimbat guvernul şi există riscul ca noul guvern să facă dreptate militarilor prin modificarea OG-1 /2011 şi apoi în perspectivă reintroducerea pensiilor ocupaţionale pentru cei care le-au pierdut,
domnul Dogaru vede numai negru în faţa ochilor.

Perspectiva pierderii clientelei, a cotizaţiilor, a închiderii proceselor odată cu modificarea legii şi revenirea la legile ocupaţionale, este sumbră, asta va însemna practic pentru foarte mulţi rezervişti retragerea din sindicat iar pentru Dogaru pierderea „vacii de muls” la care tot făcea referire de atâtea ori prin materialele domniei sale.
Aşa ceva nu este posibil aşa că domnul Dogaru a trecut la contraofensivă.


Văzând că unele filiale au luat iniţiativa contactării factorilor de răspundere din conducerea USL fapt ce ar urgenta eventual rezolvarea problemelor sindicaliştilor, şi îi mai şi critică punctele de vedere, domnul Dogaru a trecut la represalii. A mai scos un material de pe un blog al unei filiale, de data aceasta un material scris chiar de preşedintele filialei, e vorba de filiala SECTOR 6 a enervantului colonel Tudor şi ca să se înveţe minte a interzis accesul la pagina respectivă.


Dacă încerci să accesezi pagina filialei sector 6 vei primi un mesaj prin care eşti anunţat că nu faci parte din cercul de prieteni ai ... administratorului, nimeni altcineva decât satârul Rînciog. Deci războiul imagologic împotriva propriilor membri de sindicat a trecut la o treaptă superioară, acum nu se scot numai materialele, se blochează chiar accesul la blogul filialei. Bineînţeles asta în numele dreptului la opinie, la informare, al libertăţii de expresie. Avizez pe această cale că până şi DD şi-a recâştigat dreptul la licenţă şi se judecă cu oamenii lui Băsescu, nu cu Dogaru.

Continuaţi aşa domnule Dogaru şi vă veţi trezi dat în judecată pentru încălcarea libertăţilor fundamentale ale omului. Dacă aşa v-a învăţat departamentul Juridic să procedaţi, atunci schimbaţi departamentul că vă învaţă numai prostii. Dacă aşa v-a învăţat prietenul Val, luaţi nişte cătuşe şi legaţi-vă strâns de mână cu el, veţi avea aceeaşi soartă.

Domnul Tudor a îndrăznit din nou să pună pe tapet problemele pe care le are cu Comitetul Director, iar Dogaru l-a ras. Dar nu l-a ras numai, aşa cum a ras filiala Craiova, pe Tudor l-a epilat, pentru că i-a închis blogul. Aş propune ca în biroul unde se ţin adunările CD să se pună deasupra o firmă, ceva gen „Beauty saloon” şi un mesaj,
„Epilăm cu ochii-nchişi”.
Iată textul lui Tudor aşa cum apăruse pe blogul defunctei filiale 6:

„Stimate colege, stimati colegi,
Evolutia evenimentelor la nivel national dar in special la nivelul sindicatului ne impune sa facem o analiza amanuntita a activitatii si atitudinii noastre fata de sindicat.

Imi pare rau dar trebuie sa prezint cateva situatii mai deosebite privind activitatea mea ca presedinte al filialei si ca fost vicepresedinte ( interimar) al Comitetului Director.

In primul rand doresc sa informez toti membri de sindicat ca retragerea mea din CD a fost si ramane o decizie personala generata de incompatibilitatea functiei detinute cu activitatea acestui for de conducere , for care pana in momentul de fata ( indiferent de afirmatiile presedintelui Dogaru ) isi desfasoara sedintele in afara cadrului statutar si regulamentar. Doresc sa va informez ca nu am nici o legatura cu fabulatiile presedintelui Dogaru si ale vicepresedintelui Pricina privind actiunile destabilizatoare la nivelul sindicatului, fabulatii pe care le consider ca idei emanate de scenaristi in arta manipularii.

In al doilea rand doresc sa-mi reafirm totala disponibilitate de a actiona pentru respectarea principiilor care au stat la baza infiintarii SCMD in care m-am inscris din dorinta de a actiona impreuna cu toti colegii mei pentru a lupta , prin forme democratice si legale, pentru a fi respectati, pentru a ne pastra drepturile castigate prin munca si sacrificii, pentru a trai ultimii ani din viata in liniste alaturi de cei dragi noua.

In al treilea rand va informez ca afirmatiile mele transmise presedintelui Dogaru si Comitetului Director si aparute pe pagina filialei sau , chiar pagina principala a SCMD ( atat cat s-a mai putut) au sustinere in fapte , actiuni si date reale, concrete si corecte, date pe care le voi prezenta Consiliului National al Reprezentatilor.

In al patrulea rand va informez ca alaturi de cel mai inchegat si realist birou operativ , cel al filialei noastre, am incercat sa va reprezentam, sa organizam, sa desfasuram , sa participam la actiuni care au dus la recunoasterea filialei Sectorului 6 ca cea mai puternica filiala a SCMD si totodata sa solutionam problemele , sugestiile, ideile si propunerile dumneavoastra chiar daca actiunile noastre au fost interpretate gresit de catre presedintele Dogaru si de vicepresedintele Pricina.

Legat de mult hulitul Consiliu de Coordonare a filialelor din Bucuresti si Ilfov va informez ca acesta a fost constituit pe 23 august 2011 in sedinta comuna a birourilor operative ale filialelor constitutive, Protocolul de constituire a fost publicat pe toate site-urile filialelor, membri CD au luat la cunostinta de acest consiliu in seara constituirii sale , iar vicepresedintele CD Pricina a participat direct la sedinta in care s-a stabilit constituirea consiliului, a fost de acord si chiar a sustinut aceasta idee in sedinta CD.

Consiliul de Coordonare nu aduce atingere , in nici un fel, filialelor componente, ci s-a constituit ca ajutor pentru factorii de decizie ai sindicatului, exact cum procedeaza orice filiala din teritoriu . Interpretarea data de presedintele Dogaru cum ar fi ca acest consiliu, prin persoana mea , doreste “luarea “ puterii in Bucuresti, Muntenia, Oltenia, etc. sunt fabulatii sau mai rau ar putea fi emanatia unei minti bolnave , care nu vede decat conspiratii, urmariri, atentate, puci-uri, lovituri de stat nationale, multinationale, intergalactice……….

Acest Consiliu s-a constituit pentru ca sindicalistii bucuresteni si ilfoveni sa fie reprezentati la nivel local si ,sa nu fie numai o masa de manevra in actiunile de amploare ale SCMD, actiuni care au fost sustinute si de colegii din tara, dar nu la nivelul nostru de reprezentare.

Acest Consiliu a generat o actiune normala de informare, colaborare si ajutor intre filialele componente si , cel mai important a generat actiuni similare in teritoriu, actiuni cu efecte deosebite pentru recunoasterea SCMD ca adevaratul reprezentant al pensionarilor militari, fapt pentru care va rog sa-mi permiteti sa le multumesc tuturor componentilor acestui Consiliu care , vrand - nevrand , au devenit paria alaturi de mine, dar a mai generat un lucru nedorit si de neantels pentru presedintii filialelor componente, faptul ca presedintele Dogaru ne-a perceput ca pe adevarati rivali, ca adevaratii destabilizatori ai sindicatului. Imi este rusine sa gandesc la aceste aberatii mai ales ca ele vin din partea unui om care a infiintat sindicatul, in care am crezut, pe care l-am sprijinit in organizarea actiunilor sindicatului dar care se face ca nu intelege adevaratul sens al actiunilor noastre.

In spiritul respectului reciproc si al libertatii de exprimare , permanent , voi spune lucrurilor pe nume , voi lupta pentru afirmare adevarului si a prezentarii adevaratei stari de lucruri din SCMD.

Nu voi crede , niciodata, ca prin “atitudini , actiuni, initiative, propuneri, acuze, interogari sau tafne poti deveni ostil SCMD” atata timp cat lupti pentru adevar, respectarea principiilor, obiectivelor si scopurilor infintarii sindicatului.

Avem multe lucruri de facut, impreuna, mai ales acum, cand “ soarele ( poate) vine si pe strada noastra” si trebuie sa le facem pentru ca, ne-am angajat prin acorduri de colaborare cu fortele USL, pentru ca trebuie sa fim consecventi si verticali, altfel societatea ne va desconsidera.


Sunt ferm convins ca nu suntem multi dar putini, cum ne-a catalogat presedintele Dogaru acum un an, ci suntem cea mai numeroasa, puternica si realista filiala din tara , de aceea va solicit sa demonstram acest lucru ( inca odata) pe
28 mai 2012 la adunarea generala a filialei.

Doresc sa avem o dezbatere decenta , colegiala, prieteneasca pentru a hotara, impreuna, ce trebuie sa facem pentru ca SCMD sa devina mai puternic decat a fost, adica o adevarata forta in care societatea sa vada adevaratii luptatori , iar pentru aceasta trebuie sa fim impreuna, toti cei din MApN, MAI,SRI, SPP, STS, SIE, sotiile(sotii) ,
urmasii colegilor nostri.
Participarea viitorului primar al sectorului 6 dl. RARES MANESCU si in special a ministrului apararii dl. gl(r) CORNEL DOBRITOIU ne obliga sa reconfirmam faptul ca filiala noastra este prima din tara.

Presedintele SCMD filiala sector 6 Bucuresti
Col(r) Marian TUDOR
P.S Ora exacta si locul desfasurarii adunarii generale vor fi communicate in timp util”

După cum se vede , materialul „abundă” în expresii licenţioase, limbaj suburban, jigniri aduse înaltelor feţe din CD şi exemplific cu expresia „Doresc sa va informez ca nu am nici o legatura cu fabulatiile presedintelui Dogaru si ale vicepresedintelui Pricina” cuvânt care provine din termenul fabulă, adică domnul Tudor vrea să insinueze aici că domnii Dogaru şi Pricină sunt elemente fabuloase. O asemena jignire nu putea fi admisă pe blogul unei filiale SCMD, drept urmare, cd a decis:


„AM ONOAREA SA VA SALUT,
Va informez ca dl Presedinte Dogaru a dispus stergerea ultimului articol postat pe pagina Filialei Sector 6, semnat de catre dl. Col Tudor Marian, ca urmare a continutului in contradictie cu scopurile si obiectivele urmarite de SCMD.

S-a dispus, de asemenea, si blocarea accesului dvs. pe aceasta pagina de Internet.
Veti reprimi autorizatie de postare numai cu acordul Vicepresedintelui pe probleme media, dl. Col Pricina Valeriu.

Cu stima,
SINDICATUL CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE (SCMD) “
Coordonator Secretariat General
Lt. col. (r) Rinciog Dumitru;Telefon 073660096


Domnilor din SCMD, indiferent de funcţiile deţinute, dacă nici asta nu este cenzură şi conducere abuzivă, eu sunt popă. Domnule Mandu, apărătorul dreptăţii, aştept un punct de vedere vizavi de această decizie. Şi eventual şi din partea prietenului Strâmb, cel care spunea că eu exagerez şi că nu am ales calea care trebuia . Trebuia să tac şi să mă las călcat în picioare. Poftiţi domnilor şefi de filiale, treceţi la rând, făceţi-vă preş, ciocu mic, să nu vă suspende blogul , să nu vă ia telefoanele şi să nu vă ia primele de Crăciun.

Dar treaba nu este completă. Domnul Răcăşan, un alt viitor fost membru al Comitetului Director a avut limbrici şi a cerut domnului Dogaru care obişnuia să îl cheme la raport ori de câte ori voia să mai ia câte o decizie, a cerut souneam, să fie respectat statutul în ceea ce priveşte şedinţele CD şi să fie anunţat din timp, oficial cu privire la ora, locul şi ordinea de zi a şedinţelor. Ce a urmat ? La ultima şedinţă a fost omis. Şi nu ar fi exclus să fie exact şedinţa în care s-a decis excluderea sa din CD, pentru că nu îi place poziţia calului care bea apă, sau ghiocel. Ce va urma? Fără nici o îndoială pedepsirea domnului Răcăşan excluderea din CD, din care oricum nu făcea parte, ca şi domnul Tudor, ca şi domnul Năstase, ca şi alţii.

Şi fiindcă a venit vorba de domnul Năstase, vorbeşte Poligrafia cum că ar fi fost împreună cu Pricină la o discuţie între 6 ochi şi 3 ochelari cu doamna LUPU, cea pe care domnul Dogaru voia să o vadă trasă pe roată cu nu mai mult de o lună în urmă. Urmarea ? Păi urmarea este un mesaj scurt, către sindicalişti care cereau pedepsirea acestui monstru cu epoleţi :” De exemplu, n-o sa-i putem cere acum ministrului Apararii inlocuirea dnei Lupu (si pedepsirea ei) cu favoritul dvs. dl. Y….” Textul întreg al comunicatului urmează :


„In atentia presedintilor BO ale filialelor SCMD

Doamnelor si domnilor colegi,
Va rog sa aveti in atentie urmatoarele aspecte:

1. CD are o relatie directa cu noul Premier si cu 5 dintre membrii Guvernului.

2. Actualul Guvern este de tranzitie, prioritatea sa fiind asigurarea desfasurarii corecte a alegerilor printr-o noua lege electorala si o noua lege a referendumului (eventual OUG). Nu are o putere reala, pentru ca nu are o majoritate reala in Parlament. De aceea ii suntem necesari, ca sa castige majoritatea reala in toamna.

3. Regimul Basescu nu a fost inlaturat, ci doar s-a repliat si acum este in plina ofensiva. Si impotriva USL si impotriva noastra.

4. Singurele posibilitati admise pentru noul Guvern au fost schimbarea prefectilor, subprefectilor si secretarilor de stat. Practic si Premierul si noii ministri sunt prizonieri in cladirea Guvernului si in cladirile ministerelor, fiind inconjurati de caiafele Basescului, care ii blocheaza, chiar daca aparent fac sluj si dau ochii peste cap, din dragoste fata de noua Putere, care nu e inca Putere. In aceasta situatie, noii ministri fac doar ce pot in actuala etapa de tranzitie. Spre exemplu, au preluat din obiectivele noastre separarea administratiei de interne, inapoierea banilor abuziv retinuti din pensii sau din salarii, fara interventii juridice din partea noastra, amendarea legilor in vigoare, astfel incat sa nu fim loviti pe regularizare de plati retroactive, etc. Un mare castig este punerea in discutie a revenirii la legi ocupationale (speciale) pentru anumite categorii socio-profesionale.

5. In schimbul acordului (contractului social) cu ei, datoria noastra este sa-i sprijinim, sa contracaram propaganda basesciana extrem de virulenta, sa scoatem lumea la vot, astfel incat in toamana sa castige o majoritate zdrobitoare.

6.Trebuie sa tinem cont de faptul ca au suficiente probleme ei insisi legate de disfunctiile din alianta si chiar in interiorul partidelor datorita intereselor personale si de grup, meschinariilor inerente traseismului politic. In aceasta situatie, devreme ce exista o lista de obiective pe care au acceptat-o si care include toate obiectivele noastre majore, ar fi inutil sa-i “asasinam” cu cearceafuri de revendicari, care in fond sunt aceleasi si pe care oricum nu au timpul fizic sa le citesca. Riscam doar sa-i facem sa fuga de noi ca de dracu!...

7. Repetam: suntem in contact zilnic cu cei care conteaza, deci nu e cazul sa fie asaltati cu mii de propuneri individuale de genul: “Ala eu, ala eu, ala eu” … Chiar ne reproseaza ca-i desconsideram, cerandu-le acelasi lucru de o mie de ori, pe diverse cai, blocandu-le paginile de e-mail si telefoanele, dar cand ne cer sa dam curs propriei noastre propuneri de a numi dintre noi presedinti, vicepresedinti, membri de comisii electorale si a trimite 80-100 de oameni in zona X pentru instructaj, ne miscam mai greu.

Rugamintea este, daca exista in filialele dvs, sau printre aliatii teritoriali, persoane competente, pe care ati dori sa le recomandati pentru diverse functii, de exemplu consilier, expert, etc. in domeniul cutare, pentru ministerul cutare, trimiteti propunerile insotite de CV Secretariatului General al SCMD. Va fi o onoare pentru noi, sa oferim, in continuare, posibilitatea ca prefecti, subprefecti, secretari de stat, consilieri experti, sa fie acceptati dintre membrii SCMD sau aliati ai SCMD. Ceea ce s-a cerut la Alba Iulia si nu s-a primit, trebuie avut, de asemenea in vedere, acum, pentru alegerile din toamna: membri ai sindicatului sau aliati, care sa fie membri ai partidelor din USL si care sa aiba o buna sustinere in teritoriu pentru o eventuala candidatura pe lista partidelor lor, la generale!

De asemenea, centralizam toate propunerile de indreptare a unor masuri acum, pana la alegerile generale, in situatii care tin de competenta ministrilor in cauza. De exemplu,
 n-o sa-i putem cere acum ministrului Apararii inlocuirea dnei Lupu (si pedepsirea ei) cu favoritul dvs. dl. Y, dar putem sa-i solicitam modificarea acelor ordine ale ministrilor anteriori care ne impiedica sa ne desfasuram activitatea normal, ca rezervisti, ba chiar ne discrimineaza ca rezervisti (accesul la caminele de garnizoana, la hotelurile militare, la cercurile militare, etc. Avem déjà oferte extrem de serioase de la colegi extrem de seriosi, experti in domeniile care ne intereseaza, juridic si financiar, de a lucra in aceasta perioada gratis, pe post de consilieri, conform obiectivelor contractului social, pentru remedierea haosului juridic si financiar in care masurile incapatanate ale ministrilor precedenti ne-au aruncat. Propuneri extrem de binevenite am primit pana acum de la membrii SCMD din Iasi si de la Pitesti.

Numai impreuna, organizat, negociat, acolo unde se cunosc toate amanuntele si s-au stabilit relatiile directe, putem obtine maximum posibil in aceasta scurta perioada in care si adversarul va face tot ceea ce poate pentru a discredita si USL-ul si pe noi.

Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) Mircea DOGARU"

Ce îngăduitor a devenit domnul Dogaru cu Lupoaica, după ce prietenii din CD au discutat cu fosta subordonata a domnului Năstase. De ce oare ?

După cum se vede, comunicatul confirmă ceea ce spuneam în articolul precedent, şi anume teama domnului Dogaru că acest guvern sau următorul - dacă va fi tot USL după alegerile din toamnă - vor rezolva definitiv problema militarilor. De aceea domnul Dogaru ne îndeamnă să lăsăm orice contacte, să nu „îi stresăm” pe miniştri guvernului Ponta , pentru că are dânsul totul sub control. Nu mai puţin de 5 miniştri din guvernul Ponta, conform declaraţiei domnului Dogaru, sunt în tratative cu domnia sa. Se spune prin piaţa Chibrit că fac săracii anticameră la uşa marelui Mag. Penibil. De fapt tătuca, El Comandante Maximo tremură la gândul că îşi va pierde obiectul muncii, sindicaliştii nu vor mai plăti cotizaţiile, odată cu rezolvarea problemelor legate de pensii şi va rămâne şef peste membrii fondatori care nici măcar nu se cunosc între ei şi credeţi-mă, nu e o figură de stil. Sunt unii care au semnat documentele de înfiinţare fără să ştie că le-au semnat. Din nou aştept să fiu dat în judecată şi pentru această declaraţie.

Îi recomand domnului Dogaru să se aplece către filiale, nu să le trateze ca pe sclavii de pe plantaţie, pentru că sindicatul trăieşte prin ele. Fără preşedinţii de filială cărora încearcă să le pună botniţă cum puneau pe vremuri arendaşii ţăranilor că să nu le mănânce strugurii la cules, fără filiale, fără sindicalişti, va rămâne cu ochii în soare şi datorită înfumurării şi aroganţei de care dă dovadă acum, cât încă mai are pe cineva în spate ca număr, se va trezi izolat definitiv jucând ţurca fără băţ.

Domnule Dogaru, treziţi-vă din vis înainte să devină coşmar. Să afirmi că guvernul este blocat în clădirea guvernului, că nu are nici o putere, că de fapt nu conduce ţara, doar se face că guvernează mi se pare nu un ajutor dat guvernului CI O ÎNCERCARE CLARĂ DE DECREDIBILIZARE A ACSESTUI GUVERN, DE INSINUARE CĂ DOAR UN GUVERN PDL AR FI LEGITIM ŞI AR AVEA PUTEREA ŞI FORŢA DE A FACE CEVA , DECI GUVERNUL ACTUAL NU TREBUIE NICI SPRIJINIT, NICI NU TREBUIE SĂ NE PUNEM SPERANŢE ÎN EL SAU SĂ-I ACORDÂM ÎNCREDERE. ALE CUI JOCURI LE FACEŢI DOMNULE DOGARU ? PE CINE SLUJIŢI , CINE V-A ÎNVĂŢAT SĂ FACEŢI ACESTE AFIRMAŢII ŞI CU CE SCOP ?
„Singurele posibilitati admise pentru noul Guvern au fost schimbarea prefectilor, subprefectilor si secretarilor de stat. Practic si Premierul si noii ministri sunt prizonieri in cladirea Guvernului si in cladirile ministerelor, fiind inconjurati de caiafele Basescului, care ii blocheaza, chiar daca aparent fac sluj si dau ochii peste cap, din dragoste fata de noua Putere, care nu e inca Putere. "
Domnule Dogaru, degeaba încercaţi apoi să o cotiţi cu propunerile şi ofertele de... specialişti şi consilieri. Ăla nu e ajutor, aşa cum puneţi dumneavoastră, problema sună a încercare de cocoţare a unor oameni dragi dumneavoastră, în funcţii de răspundere. Aţi preluat din apelul filialei Craiova către domnul ministru Dobriţoiu nişte idei care vi s-au părut exploatabile şi le-aţi prelucrat, cerând apoi ca totul să treacă prin mâna dumneavoastră, vezi doamne „unitar, centralizat” dar interziceţi filialelor să aibă orice iniţiativă. De ce vă e frică domnule Dogaru? Că vor reuşi alţii ceea ce dumneavoastră doar vă lăudaţi că faceţi ? Că nu vă va mai privi lumea ca pe marele salvator al patriei , conducătorul naţiunii ? Păi ce vă interesează mai mult binele sindicalşiştilor sau laurii ?

Eu cred că laurii, altfel aţi lăsa oamenii să facă fiecare ce poate la nivel de filială, aşa cum le recomandaţi şi până acum, până să fie numit actualul guvern. În loc să vă bucuraţi, dumneavoastră cobiţi , descurajaţi, tăiaţi orice iniţiativă, cenzuraţi, desfiinţaţi, ameninţaţi, interziceţi, manevraţi, manipulaţi. Urâtă meserie aţi avut, dar poate veţi cere să fiţi angajat din nou la vechea structură, ca specialist. De ce nu ? Aveţi voinţă, talent însă nu. Dar prin muncă şi coate, poate veţi promova. Luaţi-l şi pe Val, să aveţi pe umerii cui să vă suiţi cu picioarele că acolo nu veţi mai găsi sindicalişti docili. Şi luaţi-l şi pe Rânciog, că acuma s-au modernizat oamenii, îşi scriu rapoartele pe computer şi ... na cine credeţi că vi le va scrie acolo ?
Domnule Dogaru, cât aţi avut ce aţi avut cu mine şi m-aţi tratat ca pe oaia neagră a sindicatului, nu m-a deranjat, era vorba de mine ca persoană, nu era nici un pericol. Dumneavoastră însă aţi trecut la măsuri împotriva unor grupuri de oameni, aţi interzis şi suprimat dreptul la opinie în cadrul sindicatului sub acuze nefondate, doar pentru că eraţi criticat. Asta nu pot să trec cu vederea, depăşeşte valoarea unei ciondăneli. Încă odată, vă sfătuiesc să deschideţi ochii.
By Marin Neacsu

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri