Google Translate

duminică, 21 septembrie 2014

Robert Turcescu, declara ca a fost ofiter sub acoperire! Adevar? Cacialma? Sau... primul pas, spre Marea Delatiune... a "Ofiterului Acoperit", clamat de Basescu?


VIDEO. Spovedania lui Robert Turcescu: Nu mai pot să trăiesc așa.

Jurnalistul Robert Turcescu a confirmat, duminică seară, în cadrul emisiunii ”Actualitatea Românescă”, de pe B1 TV, că documentele postate în cursul zilei pe blogul personal sunt reale și au fost publicate chiar de el. De asemenea, realizatorul a precizat că este gata să dea socoteală în fața judecătorilor şi că nu va mai realiza emisiunea televizată.


 



”Nu sunt niște așa-zise documente. Eu le-am pus astăzi pe blogul personal. E o mărturisire publică. În ceea ce privește documentele, sunt dispus, oricând voi fi chemat de judecători, să spun adevărul despre ceea ce știu eu despre aceste lucruri. Nu sunt postate de altcineva. Sunt lucruri pe care mi le asum: eu le-am urcat pe blog, eu am scris lucrurile acelea. Sunt documente reale”,
a declarat Robert Turcescu.


”Anunț un singur lucru care e foarte important pentru mine: nu am trăit o eliberare mai mare, o sărbătoare mai mare, nu am auzit lucruri mai frumoase în sufletul meu decât astăzi după ce m-am eliberat de povara asta. Mi-am dat seama că e necinstiti față de Dumnezeu, de mine, de familia mea, de voi toți, e necinstiit, nu pot să vă mai mint, trebuie să spun, să mărturisesc, indiferent ce m-ar consta asta. Din momentul în care m-am decis să public aceste documente. Mi le asum. Astăzi sunt împăcat, am o stare de fericire, de bucurie. Am scris acolo că cer iertare. Le cer iertare tuturor celor care această povară a mea îi încurcă. Le spun să mă judece drept, dar dacă le-am greșit, le cer iertare”,
a continuat jurnalistul.

Robert Turcescu a anunțat, totodată, că nu va mai realiza emisiunea ”Sub semnul întrebării”.

”De mâine (n.r. luni) nu voi mai face această emisiune. Știu că, în contextul actual, până ce un judecător va spune dacă am greșit sau nu, nu am tăria să mă mai înfățișez public. Le doresc tuturor să trăiască un astfel de moment de eliberare, să trăiască sentimentul acesta, al faptului că făcând așa, asta este calea cea dreaptă. Am trecut prin clipe chinuitoare, în momtul acela mă dădeam de ceasul morții pentru că nu mai puteam să vin să discutăm de ofițerul acoperit. Eram în fața voastră un nimeni, un ins care mințea. De asta am decis să mă eliberez. Fiecare are o cale în a face lucrurile. Sfârşitul nu e aici”, a mai spus Turcescu.

Jurnalistul a părăsit platoul emisiunii realizate de Sorina Matei pe B1 TV după aproximativ 20 de minute, explicând că va da socoteală pentru faptele sale doar în faţa unui judecător.


Sursa:
http://www.stiripesurse.ro/video-spovedania-lui-robert-turcescu-nu-mai-pot-sa-traiesc-asa/

--------------------------------------------------------
NOTA:
Cititi si aici:
-------------------------
1. Rares Bogdan: Sunt socat de deconspirarea lui Turcescu

Jurnalistul Rares Bogdan a declarat duminica la Realitatea TV ca este socat de declaratiile lui Robert Turcescu privind faptul ca a fost ofiter sub acoperire.

“Sunt socat. Vreau sa vorbesc cu el sa vad ce l-a determinat sa faca aceasta marturisire. L-am vazut. Era transfigurat”,
a spus Rares Bogdan.

Sursa:
http://www.stiripesurse.ro/rares-bogdan-sunt-socat-de-deconspirarea-lui-turcescu/
----------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
2. Robert Turcescu, despre marturisirea ca a fost ofiter acoperit: Confirm ca sunt documente reale, sunt ale mele/ Nu mai puteam vorbi despre ofiterul acoperit candidat la presedintie simtindu-ma asa

 Robert Turcescu a explicat in direct, in platou la B1 TV, postarea de pe blog referitoare la marturisirea sa ca a fost ofiter acoperit. El a confirmat ca este scrisa de el, ca documentele sunt reale si ca acum se simte eliberat si fericit dupa aceasta marturisire. Jurnalistul a mai spus ca "de maine" nu va mai face emisiune. El a vorbit despre "judecata dreapta" si despre faptul ca nu stie daca este vinovat sau nu, insa a insistat pe ideea de "judecatori". Turcescu a refuzat sa raspunda de unde a primit documentele.

UPDATE 21.53: Site-ul turcescu.ro pare picat, iar postarea stearsa.


Declaratiile lui Turcescu de duminica seara, la emisiunea Actualitatea Romaneasca:
  • Este vorba despre o marturisire publica, la care inca reflectez.
  • Sunt dispus oricand voi fi chemat in fata judecatorului sa dispun de aceste documente si sa spun ce stiu despre aceste documete.
  • Nu sunt puse de altcineva. nu am vrut sa raspund la telefon astazi pt ca ar fi insemnat sa fac numai asta.
  • Sunt documente reale, le am in casa mea. Eu nu vreau sa fac o discutie acum daca documentele sunt reale sau nu, daca au existat in ce context, cum s-au facut pentru ca nu suntem la o judecata publica.
  • Nu am trait o eliberare mai mare, o sarbatoare mai mare, nu am auzit lucruri mai frumoase in sufletul meu decat astazi dupa ce m-am eliberat de povara asta.
  • Am cautat adanc in mine.
  • Intr-un fel sau altul mi-am dat seama ca e necinstit, ca nu pot sa va mai mint, ca trebuie sa marturisesc. Eu nu mai pot sa traiesc asa. Astazi va spun, din moment in care m-am decis sa public aceste documente, da eu le-am pus acolo mi le acum si sunt ale mele.
  • Astazi mai mult ca oricand sunt impacat.
  • Nu de la voi astept judecata, sigur ca se poate dezbate, dar v-as ruga ca fiecare in sufletul vostru judecand sa o faceti drept iar eu ma supun judecatorilor adevarati, cei care vor avea harul sa judece cu dreapta masura ceea ce se intampla.
  • Nu vreau sa raspund astazi la intrebari.
  • Am scris acolo ca imi cer iertare. Tuturor celor pe care aceasta povara a mea ii incurca.
  • Eu de maine nu voi mai face aceasta emisiune. nu stiu daca se numeste retragere din presa, stiu ca, in contextul actual, pana cand un judecator va spune daca am gresit sau ba, nu mai am taria de a ma afisa public. 
  • Nu mai puteam veni in fata voastra vorbind despre ofiterul acoperit care candideaza la presedintie si eu sa ma simt asa in interiorul meu.
  • Nu stiu de ce am stat atat, pentru ca acum a venit momentul, asa a vrut cel de sus. lucrurile astea tin de ceva mult mai inalt
  • Sfarsitul nu este aici. Sunt convins ca in continuare fiecare in patratica lui avem lucruri de spus, de aratat lumii. Dar sa o facem doar legat de ceea ce avem noi de facut.
  • Eu sunt ziarist. un ziarist are menirea sa prezinta lucrurile asa cum sunt, vreau sa incerc sa nu mai calc pe alaturi.
  • Ai incalcat vreo lege? Nu stiu. Judecatorii stabilesc. Trebuie sa se ajunga la un proces pentru ca eu vreau sa am judecator drept.
  • Ma supun judecatorilor.
  • Repet. Voi spune absolut tot in fata unui judecator. Nici mie nu imi pot da un verdict.
  • Eu le-am primit in mana aceste documente. Nu am sa povestesc aici.
Sursa:
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18153493-live-text-robert-turcescu-despre-postarea-blog-confirm-sunt-documente-reale-sunt-ale-mele-nu-mai-pot-trai-aceasta-povara-maine-nu-mai-fac-emisiune.htm
------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------

3. Robert Turcescu: Am fost ofiţer acoperit

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------

14 comentarii:

  1. Un MEGA-SCANDAL... cu urmari imprevizibile!
    ------------------
    Robert Turcescu: „Am fost ofiţer acoperit al Armatei.
    Numai Dumnezeu ştie cine este Robert Turcescu”.
    ------------------------
    După ce în cursul dimineţii a publicat pe blogul personal un text intitulat "Mărturisire şi spovedanie", care a fost ulterior distribuit pe contul său de Facebook dând naştere la diferite speculaţii - de la promo pentru o viitoare emisiune la spargerea site-ului de către hackeri -, Robert Turcescu a anunţat duminică seară, în direct, la postul B1, că postarea îi aparţine, că se simte împăcat şi că de luni nu va mai realiza emisiunea „Sub semnul întrebării” până când judecătorii, la dispoziţia cărora se pune, nu se vor pronunţa cu privire la vinovăţia sa.

    "Da, am fost lt -colonel sub acoperire. Public mai jos câteva dintre ştatele de plată, cu sumele de bani pe care le-am primit", a scris azi jurnalistul Robert Turcescu pe blogul personal. "Am ales sa nu-l tradez pe bunul Dumnezeu si sa fac aceasta marturisire publica. Refuz sa fiu Iuda in fata lui Christos, chiar daca astazi, celor ce vor citi si vor vedea acest text poate ca nu le va fi foarte clar ce se intimpla. Rugati-va pentru mine si cu mine sa fim iertati si izbaviti. Sint pregatit sa indur oprobiul public, il merit, dar sper sa avem parte de legi si de judecatori drepti. Cu Dumnezeu inainte si va fi bine! Va cer iertare tuturor", a mai scris acesta.

    Postarea însoţită de copia ale unui livret militar cu fotografia lui (folosită în promovarea emisiunii sale tv) şi două ştate de plată a fost distribuită şi pe contul personal de Facebook dând naştere la o dezbatere pe reţeaua de socializare. Jurnalistul a refuzat să răspundă întrebărilor postate de către utilizatorii reţelei şi şi-a ţinut închis telefonul. În cursul serii a apărut la emisiunea Sorinei Matei, de la B1, unde a stat doar 20 de minute şi a vorbit despre mântuire, Dumnezeu, judecată şi dreptate. [...]

    Sursa:
    http://www.gandul.info/stiri/robert-turcescu-am-fost-ofiter-acoperit-al-armatei-numai-dumnezeu-stie-cine-este-robert-turcescu-13316865

    RăspundețiȘtergere
  2. Radu Banciu, despre ofiţerul acoperit Robert Turcescu:
    „Dârdâia când a plecat de aici, nu l-am văzut aşa speriat niciodată.
    E clar că a fost şantajat în ultimul hal”.
    -------------------------------
    Radu Banciu a comentat în termeni duri anunţul lui Robert Turcescu, potrivit căruia acesta a fost ofiţer acoperit al Armatei.

    „Am asistat în seara asta la un denunţ fără onoare. Turcescu şi-a minţit colegii, angajatorii. În fiecare seară spunea că e jurnalist, că face anchete jurnalistice, acum a venit să vorbească de Dumnezeu. Ce impostură!”, a spus Banciu.

    El a mai afirmat că Robert Turcescu, care a publicat pe blogul său informaţia că a fost locotenent colonel sub acoperire, ar fi făcut dezvăluirile după ce ar fi fost şantajat. „Dârdâia când a plecat de aici. E clar că a fost şantajat în ultimul hal. Ca la cămătari: dacă nu dai bănuţul, dispari!”, a continuat Radu Banciu.

    Acesta a făcut şi alte declaraţii dure la adresa lui Turcescu, spunând că „a fost un fariseu şi o jivină până în ultimul moment al carierei lui. E la fel de laş ca oamenii politici. A fost forţat, pentru că nu mai avea de trăit. Era rupt tot. Nu l-am mai văzut aşa speriat niciodată”.

    „E o zi mare, am mai scăpat de un impostor”, a adăugat Banciu.

    http://www.gandul.info/stiri/radu-banciu-despre-ofiterul-acoperit-robert-turcescu-dardaia-cand-a-plecat-de-aici-nu-l-am-vazut-asa-speriat-niciodata-e-clar-ca-a-fost-santajat-in-ultimul-hal-13317025

    RăspundețiȘtergere
  3. ◄♦► Joc operativ. Scopul, o enigmă ◄♦►
    ------------------------
    ROBERT TURCESCU, OFIȚER ACOPERIT. ION CRISTOIU: Un apucat!
    ------------
    Jurnalistul Ion Cristoiu scrie, pe blogul său, care a fost prima reacție după ce Rareș Bogdan l-a sunat să-i spună ce dezvăluire a făcut Robert Turcescu.

    "Cînd Rareș Bogdan m-a sunat pe la prînz pentru a mă întreba ce se întîmplă cu Robert Turcescu, am izbucnit în rîs aflînd pricina telefonului: Robert Turcescu scrisese pe blogul său c-a fost ofițer sub acoperire. Am rîs, pentru că ofițerii sub acoperire, dacă vor să se retragă, dispar din viața publică, nu scriu pe blog", a scris Ion Cristoiu, pe blogul său.

    "Toți cei care se îndoiesc de adevărul momentului creat de Robert Turcescu invocă falsitatea documentelor reproduse. Un livret militar de rezervist, în condițiile în care și dacă ar fi lucrat la DIA, Robert Turcescu n-ar fi avut drept legitimație livretul de rezervist. Ca să nu mai spun că ofițerul acoperit nu merge la casieria unității pentru a primi bani salariul împreună cu fluturașul, din simplul motiv că s-ar trăda față de casieră! Pe mine însă m-a șocat textul lui Robert Turcescu", a adăugat Ion Cristoiu.

    Turcescu, într-o criză sufletească. Un apucat
    --------------------------------------------------------------
    Ion Cristoiu scrie că Robert Turcescu i s-a părut mereu un om care-și stăpânește emoțiile, însă, de această dată "textul de pe blog dezvăluia un exaltat, un om într-o criză sufletească, un descumpănit în urma unei întîmplări dramatice, un apucat".

    Truc publicitar pentru emisiunea cu Sorina Matei. "Turcescu a luat-o razna"
    -----------------------------------------------------------------
    Jurnalistul Ion Cristoiu susține că dezvăluirea lui Robert Turcescu ar fi fost doar un truc publicitar pentru emisiune de duminică seară cu Sorina Matei. Deși inițial scrie că nu a vrut să se uite la emisiune, "urmărirea emisiunii mi-a întărit impresia stîrnită de textul de pe blog. Robert Turcescu, gazetarul care făcea ca trenul cînd interlocutorul bătea cîmpii și nu vorbea la obiect, o luase razna de tot".

    Joc operativ. Scopul, o enigmă
    -----------------------------------------
    Ion Cristoiu susține că Robert Turcescu este doar un om care joacă un rol și, "dacă nu-i o bruscă îmbolnăvire, Robert Turcescu face un joc operativ" ca ziarist "pentru că un ofițer sub acoperire n-are crize de conștiință în direct la tv".

    - See more at: http://www.dcnews.ro/robert-turcescu-ofi-er-acoperit-ion-cristoiu-un-apucat_454235.html#sthash.6No7rIhI.dpuf

    RăspundețiȘtergere
  4. ►►► ROBERT TURCESCU, OFIȚER ACOPERIT:
    ►►► Ce riscă ROBERT TURCESCU după ce a dezvăluit că a fost OFIȚER ACOPERIT.
    ------------------------
    Robert Turcescu a cutremurat duminică presa autohtonă, când a dezvăluit că ar fi fost ofițer acoperit. Autodenunțul făcut duminică l-ar putea costa chiar ani de libertate pe jurnalist, pentru că legea prevede sancțiuni dure pentru persoanele care divulgă informații secrete sau nepublice.

    "Mă supun judecătorilor adevărați care vor judeca cu dreaptă măsură ceea ce s-a întâmplat. (...) Voi spune tot ce știu. Voi spune tot, dar în fața unui judecător. El este singurul care poate să dea un verdict. Nici eu nu pot să îmi dau un verdict. Nu știu dacă sunt vinovat sau nu", a declarat Robert Turcescu, duminică seara, la B1 Tv.

    Cine divulgă informații secrete sau nepublice riscă inchisoarea
    -----------------------------------------------------------------------------------
    Noul Cod Penal prevede, la capitolul care face referire la infracțiunile de serviciu, sancțiuni dure pentru persoanele care divulgă informații secrete sau nepublice:

    Art. 303 - Divulgarea informaţiilor secrete de stat
    -----------------------------------------------------------------
    (1) Divulgarea, fără drept, a unor informaţii secrete de stat, de către cel care le cunoaşte datorită atribuţiilor de serviciu, dacă prin aceasta sunt afectate interesele unei persoane juridice dintre cele prevăzute în art. 176, se pedepseşte cu închisoarea de la 2 la 7 ani şi interzicerea exercitării unor drepturi.

    (2) Deţinerea, fără drept, în afara îndatoririlor de serviciu, a unui document ce conţine informaţii secrete de stat, dacă poate afecta activitatea uneia dintre persoanele juridice prevăzute în art. 176, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amendă.

    Art. 304 - Divulgarea informaţiilor secrete de serviciu sau nepublice
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    (1) Divulgarea, fără drept, a unor informaţii secrete de serviciu sau care nu sunt destinate publicităţii, de către cel care le cunoaşte datorită atribuţiilor de serviciu, dacă prin aceasta sunt afectate interesele sau activitatea unei persoane, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 3 ani sau cu amendă.

    (2) Divulgarea, fără drept, a unor informaţii secrete de serviciu sau care nu sunt destinate publicităţii, de către cel care ia cunoştinţă de acestea, se pedepseşte cu închisoare de la o lună la un an sau cu amendă.

    (3) Dacă, urmare a faptei prevăzute în alin. (1) şi alin. (2), s-a săvârşit o infracţiune împotriva investigatorului sub acoperire, a martorului protejat sau a persoanei incluse în Programul de protecţie a martorilor, pedeapsa este închisoarea de la 2 la 7 ani, iar dacă s-a comis cu intenţie o infracţiune contra vieţii, pedeapsa este închisoarea de la 5 la 12 ani.

    - See more at: http://www.dcnews.ro/robert-turcescu-ofi-er-acoperit-ce-risca-robert-turcescu-dupa-ce-a-dezvaluit-ca-a-fost-ofi-er-acoperit_454213.html#sthash.BWxKFgeh.dpuf

    RăspundețiȘtergere
  5. ◄♦►OPINIA MEA◄♦►
    -------------------------------
    DA, Robert Turcescu face un joc operativ... murdar!
    Cu Legitimatia de rezervist si "state de salarii" confectionate la calculator... poate pacali... doar prostii. Ofiterii acoperiti... nu umbla cu asemenea documente!
    Din pacate, CIRCARUL AMBULANT TURCESCU, aduce GRAVE PREJUDICII ARMATEI, Serviciilor secrete ale Romaniei, Sigurantei nationale! Iar aceasta, NU mai este o joaca!
    Astept, REACTIILE OFICIALE ale M.Ap.N., Ministerului Public/Parchetului General !

    RăspundețiȘtergere
  6. Fluturasii de salariu sunt falsi. O facatura mizerabila.

    RăspundețiȘtergere
  7. Turcescu, ofiter acoperit:
    Cum reactioneaza postul de televiziune la care a lucrat.
    --------------------------
    Reprezentantii B1 TV si-au anuntat, luni, pozitia fata de dezvaluirile facute, duminica, de Robert Turcescu, care a marturisit ca a fost ofiter sub acoperire.

    "Am luat cunostinta, odata cu telespectatorii nostri, de marturisirea facuta de Robert Turcescu privind activitatea sa ca ofiter sub acoperire. Nu este menirea postului nostru de a analiza veridicitatea documentelor prezentate, drept care ramane marturisirea lui Robert Turcescu pana la proba contrarie.

    In acest sens, in mod evident, activitatea sa de ofiter sub acoperire este incompatibila cu cea de jurnalist. Daca informatiile prezentate se confirma, Robert Turcescu se afla in situatia de a nu fi respectat prevederile Codului deontologic al jurnalistilor, postura care este inacceptabila din punctul nostru de vedere", arata B1 TV.

    Conducerea postului de televiziune a precizat ca s-a incheiat colaborarea dintre Robert Turcesci si B1 TV.

    "Este optiunea lui, asa cum si subiectele jurnalistice din cadrul emisiunii sale au fost tot alegerea lui Robert Turcescu", se mai arata in documentul transmis de postul TV.

    Robert Turcescua a anuntat, duminica, pe blogul sau ca a fost locotenent colonel sub acoperire. Jurnalistul a facut aceasta marturisire intr-o postare numita "Marturisire si spovedanie". Pe blog, Turcescu a publicat copii ale unui livret militar cu fotografia sa si doua state de plata. Pe livretul militar apare stampila MApN - UM 02515.

    Veridicitatea documentelor a fost confimata chiar de Turcescu, prezent, duminica seara, intr-o emisiune la postul la care a lucrat.

    http://www.ziare.com/robert-turcescu/ofiter-acoperit/turcescu-ofiter-acoperit-cum-reactioneaza-postul-de-televiziune-la-care-a-lucrat-1323482?

    RăspundețiȘtergere
  8. Şase întrebări-cheie despre deconspirarea lui Turcescu
    -------------------
    1. Risc penal sau o minciună convenabilă?

    Noul Cod Penal, la articolul 303, pedepseşte cu închisoare de la 2 la 7 ani „divulgarea, fără drept, a unor informatii secrete de stat, de către cel care le cunoaşte datorită atribuţiilor de serviciu“. Iar Legea 182 din 2002 privind protecţia informaţiilor clasificate precizează, la articolul 36, că “Persoanele fizice cărora le-au fost încredinţate informaţii clasificate sunt obligate să asigure protecţia acestora, potrivit legii” şi că “Obligaţiile prevăzute la alin. (1) se menţin şi după încetarea raporturilor de muncă, de serviciu sau profesionale, pe întreaga perioadă a menţinerii clasificării informaţiei“.

    Cum calitatea de ofiţer acoperit al unui serviciu de informaţii este clasificată în categoria secret de stat, rezultă, din coroborarea celor două texte de lege, că persoana care divulgă faptul că este sau a fost ofiţer acoperit, dacă acest lucru este şi adevărat, riscă serioase consecinţe penale. Pe cale de consecinţă, singura situaţie în care o persoană nu riscă nimic penal dacă afirmă că este sau a fost ofiţer acoperit e cea în care persoana respectivă spune prin asta un neadevăr. Rămâne de văzut dacă Robert Turcescu şi-a asumat un risc penal sau pur şi simplu a spus un neadevăr când şi-a asumat calitatea de ofiţer acoperit.

    2. Ce relevanţă are livretul militar?

    Documentul pe care l-a prezentat Robert Turcescu ca fiind livretul său militar nu constituie, în sine, o dovadă de apartenenţă prezentă sau trecută la vreun serviciu secret. Fostul ministru al Apărării Corneliu Dobriţoiu a declarat că livret militar nu posedă ofiţerii activi, ci doar rezerviştii. Iar Robert Turcescu nu mai este nici măcar rezervist, din anul 2012, când i-a fost retrasă această calitate pe care o primise în 2010 în condiţii dubioase, fără să fi fost înştiinţat de către MApN.

    Pe de altă parte, senatorul PSD Daniel Savu, fost ofiţer SRI între anii 1992 şi 1999, a declarat pentru site-ul stiri­pesurse.ro că este exclus ca un ofiţer acoperit, trecut în rezervă, să primească acte militare de identitate, cum e livretul militar, sau ca acesta să primească
    solda pe bază de fluturaş.
    - va urma -

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 3. Ce e cu fluturaşii de salariu?

      Un alt set de documente postate pe blog sunt patru fluturaşi de salarizare, datând din perioada august-noiembrie 2012, din care rezultă că titluarul lor ar fi primit sume în jur de 2.400 de lei lunar. Nici aceşti fluturaşi nu reprezintă în sine o dovadă de apartenenţă la servicii secrete, întrucât lipsesc numele instituţiei plătitoare, numele beneficiarului şi codul său numeric personal. Singura menţiune care indică faptul că beneficiarul este un cadru militar este precizarea că „solda este confidenţială“. Dar aşa cum au fost prezentaţi, aceşti fluturaşi pot fi ai oricărui cadru militar activ.

      4. Al cui e Codul Numeric Personal

      Livretul militar prezentat de Robert Turcescu are trecut codul numeric personal 1-75-05-03-40-4261. Site-urile de validare a CNP-urilor îl atestă ca fiind un CNP valid, care aparţine unei persoane de sex masculin, născută pe 3 mai 1975 şi domiciliată în Bucureşti în momentul atribuirii. Acesta însă nu este CNP-ul real al lui Robert Turcescu, după cum figurează acesta în Monitorul Oficial, în secţiunea în care se înregistrează societăţile comerciale. Corespunde doar sexul masculin (1) şi data naşterii (75-05-03). Judeţul nu este Bucureşti (40), ci Argeş (03), iar ultimele patru cifre sunt cu totul altele.

      În emisiunea de duminică seara, Robert Turcescu a fost întrebat dacă CNP-ul de pe livretul militar corespunde cu al său, dar a evitat cu dibăcie să răspundă.

      5. De unde e fotografia?

      Internauţii care au comentat subiectul au observat că, deşi alterată prin xerocopiere, fotografia de pe livretul militar este identică cu fotografia de prezentare de pe blogul jurnalistului şi care provine dintr-o galerie foto realizată pe vremea când Turcescu lucra la Realitatea TV. Or, instituţiile care emit documente de identitate îşi efectuează propriile fotografii.

      6. Ce însemnătate are data avansării în grad?

      În copia de livret militar prezentată pe blog, apare ca dată a a avansării la gradul de locotenent-colonel a lui Robert Turcescu ziua de 14 aprilie 2010. Aceasta este o zi cu semnificaţie tristă pentru Robert Turcescu, întrucât este exact data la care Ministerul Apărării Naţionale, fără să-l înştiinţeze, i-a atribuit gradul de locotenent-colonel în rezervă, deşi el nu efectuase nici măcar stagiul militar. Doi ani ma târziu, în vara lui 2012, izbucnea un imens scandal prin publicarea unei liste de personalităţi publice care primiseră grade militare fără să fi avut cunoştinţă de aşa ceva. Printre acestea se afla şi Robert Turcescu, care a rămas de atunci cu porecla Colonelul. Tot în vara lui 2012, gradul i-a fost retras.

      Robert Turcescu nu a putut fi contactat pentru a comenta observaţiile de mai sus, întrucât de duminică seara şi-a ţinut telefonul închis.

      http://adevarul.ro/news/eveniment/Sase-intrebari-cheie-despre-deconspirarea-turcescu-1_54205e310d133766a85845af/index.html?

      Ștergere
  9. Procurorul general: Parchetul evaluează declaraţiile făcute de Robert Turcescu
    potrivit cărora ar fi fost ofiţer sub acoperire.
    --------------------------------------------------------
    Tiberiu Niţu, procurorul general al României, a declarat marţi că Parchetul General evaluează declaraţiile făcute de Robert Turcescu în cadrul unei emisiuni televizate potrivit cărora jurnalistul ar fi fost ofiţer sub acoperire.

    „Nu am declanşat o anchetă în cazul lui Robert Turcescu. Evaluăm împrejurările şi situaţia şi vă asigur că vă vom comunica atunci când vom lua o măsură. Pentru a ne sesiza nu trebuie să ne sesizeze nimeni. Noi evaluăm dacă este o situaţie de natură să ne ducă la indicii că ar fi o faptă penală”, a precizat procurorul general Tiberiu Niţu la ieşirea din sediul CSM.

    Robert Turcescu a publicat duminică, 21 septembrie, pe blogul personal, un text în care „se autodenunţă” că a fost ofiţer acoperit. Postul este însoţit de mai multe documente.

    „Nu mai puteam să vin discutând de ofiţerul acoperit care candidează la Preşedinţie, eu să mă ştiu aşa cum mă ştiam. Eram un fariseu, eram în faţa voastră un nimeni, un ins care îşi minţea telespectatorii care credeau în el, vă minţeam pe voi. De aia am decis să mă eliberez. Eu le-am pus acolo, eu le-am urcat pe blogul meu, eu am scris textul acela. Nu e nimic altceva în spate. Sunt dispus oricând voi fi chemat de organele de anchetă şi de cele judecătoreşti să arăt aceste documente şi să spun adevărul sau ce ştiu eu despre aceste lucruri şi adevărul în legătură cu ele. Nu am trăit o bucurie mai mare, o eliberare mai mare, o sărbătoare mai mare. Nu am auzit lucruri mai frumoase în sufletul meu decât azi după ce m-am eliberat de povara asta”, a spus Robert Turcescu, la B1 TV.

    Ulterior, Ministerul Apărării a precizat că nu face niciun fel de comentariu legat de cazul jurnalistului Robert Turcescu, instituţia precizând că aplică legile ţării şi că, dacă se vor constata nereguli, alte instituţii ale statului sunt abilitate să se pronunţe.

    „În legătură cu informaţiile referitoare la Robert Turcescu, apărute în spaţiul public în ultimele zile, facem următoarele precizări: Ministerul Apărării Naţionale nu face niciun fel de comentariu pe marginea acestui subiect. MApN aplică legile ţării şi consideră că dezbaterile care pot aduce atingere imaginii Armatei României nu sunt benefice. Dacă se vor constata nereguli, alte instituţii ale statului sunt abilitate să se pronunţe”, se arată într-un comunicat al MApN.
    [...]

    http://adevarul.ro/news/eveniment/procurorul-general-parchetul-evalueaza-declaratiile-facute-robert-turcescu-potrivit-carora-fost-ofiter-acoperire-1_542146d50d133766a85ce006/index.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Robert Turcescu:
    "Aştept să ajung în faţa unei autorităţi judecătoreşti oficiale. Voi spune adevărul."
    ----------------------
    Robert Turcescu a declarat miercuri seară, pentru B1 TV, că aşteaptă să ajungă în faţa unei autorităţi judecătoreşti a statului român. „Nu am ce să comentez decât în faţa unui avocat sau în faţa celor care mă vor pune să jur că voi spune adevărul şi numai adevărul. Şi voi spune adevărul”, a declarat jurnalistul care a stârnit consternare în rândul opiniei publice din România după ce a susţinut că a fost locotenent colonel sub acoperire

    „Dacă s-a sesizat Parchetul General şi voi primi o invitaţie de la Parchetul General, mă voi supune”, a adăugat Turcescu. Procurorul General, Tiberiu Niţu, a declarat că Parchetul General analizează cazul lui Robert Turcescu. „Evaluăm împrejurarea şi situaţia creată. Dacă această situaţie este de natură să constituie sau să ne ducă pe noi la concluzia că sunt indicicii cu privire la săvârşirea unei infracţiuni, ne sesiză. Dacă nu, nu ne sesizăm”, a declarat Tiberiu Niţu după şedinţa Consiliului Superior al Magistraturii.

    Robert Turcescu a afirmat că zilele care au urmat „deconspirării” sale ca ofiţer acoperit au fost „cele mai frumoase zile” ale sale, după cea în care i s-a născut copilul. „Mă simt un om liniştit, cu ajutorul lui Dumnezeu voi fi liniştit”, susţine acesta. El considerew că este dreptul fiecăruia să îl judece. „Le mulţumesc tuturor, îi rog numai să judece ei înşişi şi, în ceea ce mă priveşte, sper să am parte de un judecător drept”.

    Întrebat de planurile sale de viitor, Turcescu a evitat răspunsul. „Deocamdată mă pregătesc să culeg viţa de vie din curte că au început să cadă boabele”.

    Duminică, 21 septembrie, Robert Turcescu a publicat pe blogul personal o postare în care susţinea că a fost locotentent-colonel sub acoperire. El a publicat şi câteva documente printre care şi un livret militar, iar apoi a susţinut că a fost ofiţer acoperit şi în direct la postul B1 Tv.
    ------------------------------------
    Cacialmaua, in toata ordinaria ei, continua!
    Vor cade AUTORITATILE... in plasa ORDINAR intinsa... de Basescu-turcimea lui?
    Juridic, pe probele si faptele prezentate de jalnicul Turcescu...
    NU sunt temeiuri de a fi cercetat... penal! Poate doar... psihiatric!

    RăspundețiȘtergere
  11. Top 5 păcăliţii lui Turcescu.
    ------------------
    1. Colegii lui de la B1. Sorina, Andreea, Silviu, Laurenţiu, Sabin, dacă omit pe cineva îmi cer scuze, au fost folosiţi cu cinism de Robert Turcescu pe post de carne de tun în marea mascaradă a auto-demascării. Şocaţi de ceea ce auzeau, ei au devenit o masa de manevră uşor de stăpânit de „ofiţerul acoperit“ în plin proces de „mărturisire“.

    E adevărat, Turcescu şi-a jucat bine rolul şi a dominat copios scena. Din punct de vedere psihologic, a controlat toate momentele piesei şi a fost stăpânul de necontestat al jocului ţinându-şi sub hipnoză colegii transformaţi în figuranţi ai jocului său, în realitate rece şi calculat. Când spunea că trăieşte cele mai fericite momente ale vieţii sale, Turcescu nu minţea, s-a simţit extraordinar de fericit văzând cât de uşor îşi bate joc de o mână redutabilă de jurnalişti. Trebuie remarcat Radu Banciu care nu a muşcat deloc momeala şi şi-a păstrat capul pe umeri sesizând la cald toată înscenarea. Ulterior, după ce l-au văzut pe Turcescu la România Tv, cu o altă faţă, sfidător şi arogant, si-au dat seama ce plasă au luat şi au reacţionat în consecinţă şi alţi participanţi la spectacol.

    2. Psihologii de serviciu care au căzut pe spate loviţi de unda de şoc plecată din sufletul zbuciumat al lui Tucescu. Băieţii au sărit la cap şi au umplut televiziunile şi net-ul cu consideraţii abisale despre conflictul interior şi rezolvarea pe care a găsit-o Turcescu, un om care se salvează prin sacrificiu. Pe bune? După ce a plecat de la B1, Tucescu, care ”era zguduit” sau ”tremura tot”, probabil că s-a tăvălit pe jos, dar nu din cauză de zbucium interior, ci de râs.

    3. Comisarii religioşi care chiar au văzut un caz de mântuire în demascare lui Tucescu. Ei au fost convinşi că Turcescu, venit la emisiune să vorbească despre agentul acoperit Ponta sau Iohannis, s-a întâlnit la poarta B1 cu Dumnezeu care i-a zis să-şi recunoască păcatele şi i-a înmânat, printr-o minune, un livret militar contrafăcut şi nişte state de plată obscure. Unii l-au văzut pe Turcescu pe drumul Damascului, mai aveau puţin şi îl considerau întruchiparea Apostolului Pavel. Alţii îl aşteaptă pe stradă cu bidoanele de apă plată să le transforme în vin. Nu băieţi, şi-a bătut joc de voi, încercaţi să pricepeţi. Altfel, fericiţi cei săraci cu duhul!

    4. Publicul care a înghiţit toată povestea. Sigur, nu în fiecare zi ai parte de aşa spectacol, dar parcă e preferabilă o suşă cu Stela şi Arşinel.

    5. Presa română în ansamblul ei, de care Robert Turcescu şi-a bătut joc şi ea, onorata presă, n-a avut nimic a face. Aşa se întâmplă când promovezi impostura, te vaiţi apoi că România a ajuns prima ţară din lume fără presă, dar cu mulţi escroci care se dau ziarişti.

    http://adevarul.ro/news/politica/top-5-pacalitii-luiturcescu-1_542411290d133766a86b9c8c/index.html

    RăspundețiȘtergere
  12. Porcaria turceasca, analizata la greu!
    ”Dacă Turcescu a fost ofițer acoperit, în 2009,
    atunci unul dintre servicii ne-a pus președintele”.
    ---------------------------------
    Jurnalistul Ion Cristoiu a argumentat, joi seară, la emisiunea JOCURI DE PUTERE, care este gravitatea consecințelor, în planul presei și al serviciilor secrete, dacă cele afirmate de Robert Turcescu, în contextul ofițerului acoperit, sunt adevărate. În acest sens, precizează jurnalistul, dacă Robert Turcescu era ofițer acoperit, când a moderat dezbaterea prezidențială, din 2009, dintre Traian Băsescu și Mircea Geoană, înseamnă că unul dintre serviciile secrete a hotărât cine va ieși șeful statului.

    ”Dacă el a fost ofițer acoperit, când a moderat conferința dintre cei doi, asta înseamnă că unul dintre servicii ne-a pus președintele României, pentru că el nu putea să fie moderator, fără să aibă o misiune. Dacă era ofițer acoperit, tot ce a făcut el, împotriva lui Ponta și Voiculescu sunt comenzi, deci tot ce a făcut nu e corect, deci Dan Voiculescu e un om cinstitit”, a adăugat Ion Cristoiu.

    În cazul dezvăluirilor făcute de Robert Turcescu, jurnalistul Ion Cristoiu afirmă că ”presa a căzut catastrofal”, pentru că ”nu a verificat și nu a pus sub semnul întrebării”. Mai mult, Ion Cristoiu afirmă că tot ”ce a făcut în presă, Robert Turcescu este pus sub semnul întrebării” și critică modul în care au tratat subiectul, serviciile secrete.

    ”În cazul de față, avem de-a face cu un impostor. (...) Și a fost o lovitură devastatoare pentru servicii, numai că servicile sunt ca securitatea, în loc ca toate să răspundă că: Domnul cutare bate câmpii, nu au spus nimic”, a mai afirmat, Ion Cristoiu.

    Sursa REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/daca-turcescu-a-fost-ofi-er-acoperit-in-2009-atunci-unul-dintre-servicii-ne-a-pus-pre-edintele_1533747.html#ixzz3EOoUlbcE
    Follow us: @realitatea on Twitter

    RăspundețiȘtergere
  13. Decizia procurorilor în cazul Robert Turcescu.
    -------------------
    Procurorul general al României, Tiberiu Nițu, a declarat în această dimineată că Parchetul General nu se va sesiza în cazul autodeconspirăriii jurnalistului Robert Turcescu, care a spus că a fost agent secret acoperit, în cadrul Ministerului Apărării Naționale.

    Procurorul Nițu spune că s-au analizat afirmațiile pe care le-a făcut Turcescu, iar acestea nu aduc atingere siguranței naționale. „O decizie față de sesizare nu e de luat. Ilie Năstase și Mădălin Voicu nu au cerut nimic. M-au rugat să analizez situația creată. Nu au făcut plângere, nu au sesizat săvârșirea unei infracțiuni. Nu ne-am sesizat din oficiu întrucât am apreciat că acele declarații nu sunt de natură să constituie o infracțiune”, a declarat Tiberiu Nițu, potrivit Realitatea TV.

    „Spovedania lui Turcescu e o balivernă”
    ---------------------------------------------------
    Fost ofițer SRI în perioada 1992 - 1999, senatorul PSD Daniel Savu spune despre „spovedania” jurnalistului Robert Turcescu că e o „balivernă” și urmărește să crească popularitatea temei propuse de Traian Băsescu privind ofițerii acoperiți care candidează la prezidențiale.

    Într-un interviu acordat stiripesurse.ro, acesta a spus că există trei argumente pentru care dezvăluirea lui Turcescu nu ar fi reală: „1. Armata nu are ofițeri acoperiți; 2. Un ofițer acoperit nu primește fluturaș de salariu; 3. Un acoperit nu are documente de identitate MApN”.

    „Armata are ofițeri, dar noțiunea de ofițer acoperit plătit este pentru serviciile secrete, ai un dublu salariu, te supui unor reglementari și deconspirarea este la fel de gravă, cea personală. Deci tu depre tine dacă spui că ești ofițer acoperit și chiar ești, suporți rigorile legii, de la 2 la 7 ani închisoare.

    Locotenent-colonel ajungi doar în rezervă, dar dacă cineva s-a gandit să-l facă ofițer, nu înseamnă că l-a făcut ofițer acoperit. Livretul de armată nu este o dovadă că ești ofițer acoperit, cred că nu stăpânește bine noțiunile.

    Nu știu ce e cu fluturașii ăia, poate a făcut niște servicii de consultant pentru Armată, l-au luat aia moderator, l-au luat pentru comunicare, poate presta niște servicii de presă pentru armată, când armata dorea să comunice ceva. Dar nu, asta cum să spun, nu are nicio legătură cu calitatea de ofițer acoperit”, a declarat Daniel Savu, pentru stiripesurse.ro.

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri