Google Translate

miercuri, 14 octombrie 2015

”Am cancer”. Elena Udrea, anunț cutremurător




Elena Udrea vorbește pe pagina sa de socializare despre cancer, despre coșmarul prin care trece o persoană care trăiește tot timpul cu coșmarul că nu va putea rezista...

Elena Udrea a postat pe o reţea de socializare un mesaj în care prezintă gândurile unei femei aflate în arest preventiv.


"Am cancer... și nu mă refer la ceea ce majoritatea ați gândi la auzirea acestei afirmații. Pentru a fi bolnav nu ai nevoie de o maladie fizică. Trupul și sufletul mi-au fost invadate de un virus care mă macină încetul cu încetul. Ca și o maladie fizică nu știu cât va dura, nu știu ce urmează să mi se întâmple. Încerc să îl tratez, să opun rezistență...dacă nu va funcționa? Dacă am să cedez? Mă uit în jur la oamenii care mă iubesc și lupt ...mă uit la oamenii care mi-au întins o mână deși nu m-au cunoscut ci pur și simplu pentru că pe chipul meu se citeau neputința și tristețea... și lupt în continuare. Am cancer...sunt un om cu handicap...cu probleme. Nu fizic ci pentru faptul că trăiesc într-o țara unde ești etichetat fără dovezi. Ti se ia dreptul la viata, la un viitor pentru faptul ca unii sau altii cred sau presupun. Ce sa faci? Incotro sa apuci? Cum sa lupti si sa stai in picioare? [...] Am cancer, da! Sunt bolnavă! Nu știu dacă ma voi vindeca sau nu, nu știu ce urmează. Nu îmi este frică decât de singurătate și de posibilitatea ca vreodată, într-un acces de disperare să renunț la mine și să mă transform în ei. Însa gândurile acestea groaznice mă determină să nu renunț, țin capul sus!!! Am speranța, credința și merg înainte orice ar fi! Atâta timp cât suntem uniți, acești puțini OAMENI care am rămas cred că putem merge înainte și putem răzbi. "Arestat preventiv, pacient DLG", este mesjaul postat de Elena Udrea în numele unei femei anonime.


----------------------------------------------------------------------------------------------- 
https://www.facebook.com/EUdrea/posts/10153457503304584
-------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------

Un comentariu:

  1. Recalcularea Pensiilor Militare.
    Un mesaj pe adresa Ministrilor de resort, Conducerii Caselor de Pensii Sectoriale
    -----------------------------
    Cititi SCRISOAREA DESCHISA !

    http://mhblogonline.blogspot.ro/p/ultima-ora.html

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri